Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur ser det ut under Device? Står det att din Instinct är Connected och lyser grönt?Fortfarande ingen knapp för installation i IQ-appen. Garmin har startat ett ärende
![]()
JaHur ser det ut under Device? Står det att din Instinct är Connected och lyser grönt?
För Epix så tycker jag Spotify i klockan fungerar bra. Kör du överföringen trådlöst så tar det tid, men det funkar. Strular inte.Hoppar in i tråden igen Instinct 2x eller Epix gen2 som ren träningsklocka?
Tränar på gym, samt cyklar och löptränar. Övrig tid så ligger den i en väska.
Såg att Epix har stöd för offline listor från Spotify vilket är ett plus. Verkade dock fungera så där.
Vad säger ni här?
Epix har nyare sensor än 2X och ska den enbart användas till träning så är det ju ett plus.Hoppar in i tråden igen Instinct 2x eller Epix gen2 som ren träningsklocka?
Tränar på gym, samt cyklar och löptränar. Övrig tid så ligger den i en väska.
Såg att Epix har stöd för offline listor från Spotify vilket är ett plus. Verkade dock fungera så där.
Vad säger ni här?
Det är bara att visa klockan för chefen så får man slappa?![]()
Slappa 49h![]()
Skönt![]()
Slappa 49h![]()
Det är bara att visa klockan för chefen så får man slappa?![]()
När jag kommit hem är det klockan
Vem bestämmer?
Chefen, frugan eller klockan?![]()
O vilken modell är det i Paketet
O vilken modell är det i Paketet![]()
Blev det en Fenix 8 Amoled?
Vi väntar med spänning på uppackningen
Garmin Sverige krävde kvitto när pulssensorn för mig 935 gick sönder för några år sedan. Inget kvitto=inget ärende.Köpt en Garmin på Blocket till frugan men det medföljer inget kvitto.
Garmin skriver på sin hemsida att dom kräver originalkvitto vid garantiärenden men jag har en känsla av att dom nöjer sig med serienummer. Någon som har erfarenhet?
Kan man skriva in klockans serienummer någonstans på sidan för att se att allt är ok eller har jag drömt det?
Jag har lämnat på garanti ärende utan kvitto. Det var för några år sedan. Kanske ändrats nuKöpt en Garmin på Blocket till frugan men det medföljer inget kvitto.
Garmin skriver på sin hemsida att dom kräver originalkvitto vid garantiärenden men jag har en känsla av att dom nöjer sig med serienummer. Någon som har erfarenhet?
Kan man skriva in klockans serienummer någonstans på sidan för att se att allt är ok eller har jag drömt det?
Grattis! Gillar I3 mer och mer.Förnuftet fanns kvar långt inne och tog över!
Mest kloka har väl iofs varit att bara köra med 2X som normala människor skulle gjort men samtidigt är ju detta ett klockforum
Jag gillar Instinct 2x mer än väntat men saknar samtidigt Amoled så därför slog jag till på en Instinct 3 50mm! ~7200kr billigare än en Fenix 8 Sapphire 51mm.
Just nu bryr jag mig inte om senaste sensorn eller EKG men det kanske ändras när 8 pro släpps
![]()
![]()
![]()
![]()