Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk att du höll på att byta klockmärke pga en inställningGodmorgon![]()
Jahöll på o höll på råkade köpa klocka igår kväll i vilket fall, blev ju dock en GarminTänk att du höll på att byta klockmärke pga en inställning![]()
Smart kombination, jag har laddare i min kontorslampa och sänglampa så då blir den liggandes på skrivbordet eller nattduksbordet.Är det någon mer som hänger upp klockan vid laddning så den slipper ligga på golvet och skräpa, eller finns det fler finurliga sätt?
![]()
Det finns definitivt fler finurliga sätt.Är det någon mer som hänger upp klockan vid laddning så den slipper ligga på golvet och skräpa, eller finns det fler finurliga sätt?
![]()
Verkar som det var en bit mellan stenarnaHar varit stenplockning på schemat idag jag och barnen![]()
Verkar som det var en bit mellan stenarna![]()
Det finns definitivt fler finurliga sätt.
Jag har en sådan här. Funkar lika bra som den ser ut.
![]()
Ja precis. Jag tycker den gör sig bra på skrivbordet.Tjusigt. Smidigt att bara hänga den på något och det laddar samtidigt.
Verkligen! Vart har du köpt den?Ja precis. Jag tycker den gör sig bra på skrivbordet.
Godmorgon min andra kopp kaffe och första på jobb. Trött och hade svårt att somna trots sömnmedel. Jag skall kolla in aschwagandha om det kan hjälpa mig. Blir det leverans av klocka idagGodmorgon längtar till kaffet men det tar jag alltid när jag är klar med morgonmjölkning. @Angeli har du hunnit till kaffet ännu?![]()
Dubbeldos ashwagandha på kvällen har gjort sömnen bättre sover som ett barn igen nästan sen lagom dos koffein på morgonen så får man får en balans under dagen då aschwagandha kan göra mig lite sömning![]()
Värt att testa för dig, kör ksm66 den funkar iaf bra för mig.Godmorgon min andra kopp kaffe och första på jobb. Trött och hade svårt att somna trots sömnmedel. Jag skall kolla in aschwagandha om det kan hjälpa mig. Blir det leverans av klocka idag![]()
![]()
Bra laddning där av bodybatteriet.Rekord i bodybattery imorse 96, snart blir de överladdning![]()
Hämtade den på Amazon. Sök efter laddsladd eller liknande för Garmin så dyker den upp.Verkligen! Vart har du köpt den?
Den var tjusig! Funkar den till Instinct tro?
Tyvärr den funkar inte till Instinct.Den var tjusig! Funkar den till Instinct tro?
Är denna tavla inte lite svåravläst när skärmen bara är på några sek?