• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Det blev till sist en sådan här då. Stor som satan men föll för den utlovade batteritiden. Får se om den kommer upplevas som en extra viktskiva på gymmet.
IMG_0616.jpeg IMG_0618.jpeg IMG_0646.jpeg IMG_0665.jpeg

Grattis till inköpet! Kan varmt rekommendera ett nylonband till, reducerar (enligt min uppfattning) vikten avsevärt.

Grattis till inköpet! Kan varmt rekommendera ett nylonband till, reducerar (enligt min uppfattning) vikten avsevärt.
Tack! Det ska jag absolut göra. Brukar vara skönare åt huden också framför silikon. Tänkte också skaffa brunt läder till o få den lite åt aviation-stilen som jag gillar. Har du nå tips på bra sida att beställa från?

God morgon när man struntar i Eurovision spektakel då blir sömnen lång rekord för mig härligt. Dock har jag åkt på någon mancold så nu får det bli lite varmt kaffe som värmer i strupen när jag ska mjölka
Gillar verkligen känslan i knapparna på marq, lite mer motstånd i och kvalitén känns grymt bra, som min speedy jag hade för några år sen.
Bra bodybattery idag ska försöka ta de så lugnt jag kan idag
1000062394.jpg
1000062393.jpg

Tack! Det ska jag absolut göra. Brukar vara skönare åt huden också framför silikon. Tänkte också skaffa brunt läder till o få den lite åt aviation-stilen som jag gillar. Har du nå tips på bra sida att beställa från?
Exakt! Får också utslag av silikonbandet, oftast pga att man inte orkar tvätta och torka ordentligt efter varje träningspass😁

Jag kör band från Yooside beställt via Amazon.

Tillbaka
Topp