Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bandet är grymtGrattis till inköpet! Kan varmt rekommendera ett nylonband till, reducerar (enligt min uppfattning) vikten avsevärt.
Vad är det för band?Bandet är grymt
Älskar mitt![]()
![]()
Yooside loop nylonbandVad är det för band?
Ser bra ut. Verkar vara en exakt kopiaBandet är grymt
Älskar mitt![]()
![]()
Snyggt. Och bra tidÅt pizza.
![]()
@Patric J på tillfälligt besök![]()
Tack! Jag hoppa det var rätt beslut… annars kan man säkert komplettera med en mindre smidigare modell. Verkar ju helt naturligt att ha 3 stycken om man får tro vissa i trådenGrattis till köpet!
Tack! Det ska jag absolut göra. Brukar vara skönare åt huden också framför silikon. Tänkte också skaffa brunt läder till o få den lite åt aviation-stilen som jag gillar. Har du nå tips på bra sida att beställa från?Grattis till inköpet! Kan varmt rekommendera ett nylonband till, reducerar (enligt min uppfattning) vikten avsevärt.
Varifrån är det köpt?Bandet är grymt
Älskar mitt![]()
![]()
Alldeles riktigt.Tack! Jag hoppa det var rätt beslut… annars kan man säkert komplettera med en mindre smidigare modell. Verkar ju helt naturligt att ha 3 stycken om man får tro vissa i tråden![]()
Precis Amazon va de, 2 packVarifrån är det köpt?
Edit: oops såg att du redan svarat. Ser väldigt bra ut och bekvämt iaf.
3 är minimumTack! Jag hoppa det var rätt beslut… annars kan man säkert komplettera med en mindre smidigare modell. Verkar ju helt naturligt att ha 3 stycken om man får tro vissa i tråden![]()
Ropat hem en Marq från Tratten? Grattis! Haft min i sex år.
What! 2-pack? Har du länk?Precis Amazon va de, 2 pack![]()
Köpte från vinted, en polsk säljare, grym kvalitet riktigt nöjdRopat hem en Marq från Tratten? Grattis! Haft min i sex år.
Min finns i tråden redan.Köpte från vinted, en polsk säljare, grym kvalitet riktigt nöjd
Posta gärna bilder på din, man kan ju inte va ensam o hålla upp MARQ fanan![]()
Ja de vet jag men fler bilder skadar inteMin finns i tråden redan.
Exakt! Får också utslag av silikonbandet, oftast pga att man inte orkar tvätta och torka ordentligt efter varje träningspassTack! Det ska jag absolut göra. Brukar vara skönare åt huden också framför silikon. Tänkte också skaffa brunt läder till o få den lite åt aviation-stilen som jag gillar. Har du nå tips på bra sida att beställa från?
Fler färger hade varit roligt... Har du länk till de mä?
Nej tyvärr inte utan det var dessa Ja jag hittaFler färger hade varit roligt... Har du länk till de mä?![]()