• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

God morgon! Morgonens backintervaller med några extrakilon👊🏼✅
IMG_6793.jpeg

Fråga 😃
Ni som har Garmins som har wifi.
Kan klockan hålla anslutningen till telefonen via wifi?
Som en Apple Watch gör…
Tänker för notiser och samtal. Det är väldigt praktiskt när jag är ute på tomten och jobbar, då släpar jag inte runt på telefonen (mest för att jag garanterat kommer paja telefonen)

Min FR255 har ju endast BT
Wifi går endast igång när den ska synka en aktivitet eller göra en uppdatering

Lyckades slå i skärmen på min Epix gen 2 så den krossades. Högsta möjliga otur…..

Gillade verkligen den modellen, har alla Epix gen2 PRO 47mm safirglas?
Fyfan vad tråkigt. Beklagar 🙁 Jo har för mig att alla PRO har safirglas. Dock är ju safirglas mer krosskänsligt.

Edit:fel av mig. Finns tydligen utan safirglas

Senast ändrad:
Fyfan vad tråkigt. Beklagar 🙁 Jo har för mig att alla PRO har safirglas. Dock är ju safirglas mer krosskänsligt.

Edit:fel av mig. Finns tydligen utan safirglas
Så safir glaset är mer krosskänsligt än gorilla glaset?

Har mailat garmin om pris på byte av skärmen. Men lutar åt att jag köper en Epix pro eller Epix pro titan/safir.

Hade dock en förhoppning på att safirglaset skulle vara mer tåligt då

Riktigt surt, började verkligen gilla min Epix gen2.

Är det mest rimliga att köpa Epix pro gen2 eller är det värt lite extra för att få titan/safir modellen? Känns som att alla modeller är utgående och på kampanj nu

Bilagor

• IMG_4800.jpeg
    IMG_4800.jpeg
    275.7 KB · Visningar: 2
  • IMG_4799.jpeg
    IMG_4799.jpeg
    395 KB · Visningar: 2
  • IMG_4798.jpeg
    IMG_4798.jpeg
    362 KB · Visningar: 3
Riktigt surt, började verkligen gilla min Epix gen2.

Är det mest rimliga att köpa Epix pro gen2 eller är det värt lite extra för att få titan/safir modellen? Känns som att alla modeller är utgående och på kampanj nu
Jag kan ha fel men ser det inte ut som att det finns skärmskydd på glaset när man kollar från sidan?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp