Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror jag måste köpa mig en forerunner 970 för att få tillbaka suget på att springaGod morgon!
Sovmorgon idag. Men så skönt att komma ut sen.
![]()
![]()
Ytterligare en anledning till att ha flera klockor. De pratar inte med varandra, så man får slå nytt rekord trots sämre tid. Var ju snabbare igår
![]()
![]()
Den där är väl inte ens 2 veckor gammal?Morn
Många köper nya klockor men jag får väl dras med den här ett tag till
![]()
Två veckor är ju som två år när man är i det här intressetDen där är väl inte ens 2 veckor gammal?![]()
Du skulle skickat den till migBlev tillbakaskick på FR970
En riktigt trevlig klocka men vi klickade inte helt.
Jag föredrar MIP-skärmen helt enkelt…
Och jag vill kunna ha titanlänk på klockan.
Vad gäller då? Tänker det är någon Fenix MIP
![]()
SorryDu skulle skickat den till mig![]()
Så om någon sitter på en MIP i titan gärna med titanlänk. Dra gärna ett PMBlev tillbakaskick på FR970
En riktigt trevlig klocka men vi klickade inte helt.
Jag föredrar MIP-skärmen helt enkelt…
Och jag vill kunna ha titanlänk på klockan.
Vad gäller då? Tänker det är någon Fenix MIP
![]()
Om det är vad som krävs så!Jag tror jag måste köpa mig en forerunner 970 för att få tillbaka suget på att springa![]()
Handlar främst om budget och vilken skärmteknik man vill haOm man ska ha en Garmin till träning, vilken köper man och finns det någon i tråden som har en sån som vill sälja? Det är rena djungeln att försöka förstå vilken man ska köpa.
Tack för svar!Handlar främst om budget och vilken skärmteknik man vill ha
MIP eller amoled?
Vill man ha det senaste? Eller duger det med nåt som släpptes för 2 år sen osv
Storlek vill minnas att du har ganska rejälw handleder så det är väl 47 eller 51mmantar jag
Vad har du för önskemål?
Titan?
Safir eller gorilla glas osv
Det är aldrig överkurs när man ställer en sån fråga i den här trådenTack för svar!
Jag är nog ok med lite äldre teknik bara det inte laggar eller är helt off, ska ju bara ha den till träning egentligen.
Har inga preferenser på skärmteknik eller material, tänk att jag vill ha en allround klocka men behöver inte det mest avancerade i teknik. Har läst och fått lite tips av bla RI, fenix 8 nämnde han. Är det överkurs? Han nämnde även någon tactix hehe..
Haha ja, det är är ju ditåt det lutar...men försöker vara lite mogen och inte bara köpa värsta direkt...går ju sådär märker jag, dom här trådarna är livsfarliga..Det är aldrig överkurs när man ställer en sån fråga i den här tråden
Men det är klart om man bara vill ha en en enkel klocka när man springer så finns det ju betydligt billigare alternativ än de som du har fått tipsat om. Då kan F8 vara överkurs ska man däremot ha en dagligen så tycker jag att man kan kosta på lite mer. Svår avvägning, handlar om budget med. Har man utrymme då köper man en värsting![]()
Ja kolla runt lite på några alternativ sen kan du fråga igen så kan man Bolla lite finns så himla många alternativ.Tack,ska undersöka! Återkommer i tråden när jag köpt någon, om någon har nåt som kan passa så pma!
Jaha, fick inget igår pga försenad leverans. För se om den dyker upp idag.Har också en på ingång men den krävs ingen värdepost.![]()
Kan du inte berätta hur du håller dig?! Du byter ju inte ens band
Har snabb kan du bli? Du måste snart nå gränsen vad den mänskliga kroppen evolutionärt klarar av?God morgon!
Ännu en skön morgon, hoppas verkligen sommaren blir full av sådana.
Nygammal klocka på armen idag. Fick glädjen att mötas av trevliga meddelanden även av denna. Dock äkta vara idag
Och sorry för potatisbilderna
![]()
![]()
![]()
Du som gillar springa borde testa den nya Forerunner 970.God morgon!
Ännu en skön morgon, hoppas verkligen sommaren blir full av sådana.
Nygammal klocka på armen idag. Fick glädjen att mötas av trevliga meddelanden även av denna. Dock äkta vara idag
Och sorry för potatisbilderna
![]()
![]()
![]()