Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saknar inte pekskärm?Love it
![]()
Faktiskt inte. Tycker att det skönt utan touch. Det känns snabbare med knappar och man behöver inte torka av skärmen hela tiden.Saknar inte pekskärm?
Va? Vågar du köra med skärmen på hele tin?Faktiskt inte. Tycker att det skönt utan touch. Det känns snabbare med knappar och man behöver inte torka av skärmen hela tiden.
Kör AOD på den. Grymt snyggt tycker jag.![]()
Japp! Just den är grymt snygg med AOD.Va? Vågar du köra med skärmen på hele tin?![]()
Klart man ska köra med AODJapp! Just den är grymt snygg med AOD.![]()
Har inte laddat den än men jag tror att den klarar sig upp till 2 veckor med AOD beroende på användning. Den ligger på 58%/6D just nu.Klart man ska köra med AOD. Vad får du för batteritid med AOD ?
När jag hade min Epix hade vi en bordsrunda här och då var det knappt någon mer än jag som vågade ha AOD pga inbränning.Klart man ska köra med AOD. Vad får du för batteritid med AOD ?
Det är ju riktigt bra !Har inte laddat den än men jag tror att den klarar sig upp till 2 veckor med AOD beroende på användning. Den ligger på 58%/6D just nu.
Cykel är bra komplement till löpningen, bra för knänaTack för svar
Detta skall tänkas på, sitter och funderar på att varva löpandet med lite cykelturer också
Oj 58 de är super elitklass![]()
Det tar sig!Jag har svårt att ge ens 2 rättvisa
Har just nu 3 st
Jag använder till 99,9 % alltid knapparna även på touchskärmsklockor Man kör de man är uppfödd påFaktiskt inte. Tycker att det skönt utan touch. Det känns snabbare med knappar och man behöver inte torka av skärmen hela tiden.
Kör AOD på den. Grymt snyggt tycker jag.![]()
Samma här, använder touchskärmen väldigt sällanJag använder till 99,9 % alltid knapparna även på touchskärmsklockor Man kör de man är uppfödd på
Ett stalltips är att få in stretching varje kväll, 10-15 minuter, med fokus från ländryggen och neråt. Har hjälpt mig mycket från onda knän och gluteus, brukar annars vara stel i knäna om dagarna när jag springer mycket.Tror jag kommer att skippa cykling för att satsa på löpning och snabba raska promenader alternativt intervaller mellan dessa.
Fick känning i ländryggen och lite domning i skinkan problem som vi har haft förr vet inte om det är en disk som trillskas![]()
Ja det kan ju mycket väl vara en stelhet som sitter där.Ett stalltips är att få in stretching varje kväll, 10-15 minuter, med fokus från ländryggen och neråt. Har hjälpt mig mycket från onda knän och gluteus, brukar annars vara stel i knäna om dagarna när jag springer mycket.
Har något liknande problem, men mitt grundar sig i en gammal hockeykarriär med kroppen mest lutade åt vänster (leftad).Ja det kan ju mycket väl vara en stelhet som sitter där.
Ska införa lite övningar o testa
Är väldigt ojämn också, vänstra erectus spinae är mycket mer utvecklad än min högra så har som en obalans där. Tror det kommer av att jag jobbade väldigt många år från tidig ålder väldigt ensidigt. På äldre dar allternerar jag mer vänster och höger sida när jag jobbar.
Men har haft rätt mycke problem när jag sitter i traktorer och skakar över plogtiltor och liknande när det blir väldigt statiskt. Traktorkörning är inget vidare snällt för kroppen tur man inte bara sitter i dem utan har väldigt aktivt med mjölkning och fodring också![]()
Väldigt häftigt att Garmin kan hålla koll på så pass mycket dataHar något liknande problem, men mitt grundar sig i en gammal hockeykarriär med kroppen mest lutade åt vänster (leftad).
Just nu tampas jag med något starkare högerben än vänster och stelare i vänster sida än höger i gluteus, man märker det i statistiken (tack Garmin);
![]()
Har de kommit ett MIP sug?Ingen som har en 7x liggandes till övers?
Va blev det? Mancave?Slut för idag
![]()
Jag har ju en 2x som andraklocka när jag skitar ner mig eller svingar skrot på gymmet.Har de kommit ett MIP sug?
En timma i batcaven, idag med Beatles till veckans sista pass.Va blev det? Mancave?