• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

IMG_1509.jpeg

Fråga till er som är löpare.

Jag har inte hittat något sätt att få navigering, en rutt jag gjort, till ett Garmin coach pass.
Går det?

Jag brukar köra Garmin coach och köra passen som föreslås.
Reser en hel del i jobbet och då skapar jag rutter i Garmin-appen som jag då enkelt kan navigera via klockan. Dock blir det egna pass och inte ett Garmin Coach pass.
Så ska jag köra ett intervallpass, tex, så får jag välja. Antingen det coachade passet med intervaller eller att springa via min rutt. Inte optimalt.
Nu vet jag inte vilken klocka du har. Men på min F8 går det.

Garmin coach och att ha en navigering på samtidigt. Det är bara olika skärmar som man måste växla mellan.

Nu vet jag inte vilken klocka du har. Men på min F8 går det.

Garmin coach och att ha en navigering på samtidigt. Det är bara olika skärmar som man måste växla mellan.
Aha ok. Tack för info!
Kommer en notis, om du springer efter Garmin Coach träningspasset och ser den informationen på skärmen, om du ska svänga?
Eller blir det som olika appar som körs samtidigt? Om du förstår vad jag menar 😉
Kör en FR255

Jag behöver ett eller flera nya armband till min Garmin 6S Pro som har 20mm quickfit. Var hittar man de bästa? Känns omotiverat att handla från Garmin själva då klockan knappt är värd 600:- som de tar för nya armband.

Tillbaka
Topp