Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu vet jag inte vilken klocka du har. Men på min F8 går det.Fråga till er som är löpare.
Jag har inte hittat något sätt att få navigering, en rutt jag gjort, till ett Garmin coach pass.
Går det?
Jag brukar köra Garmin coach och köra passen som föreslås.
Reser en hel del i jobbet och då skapar jag rutter i Garmin-appen som jag då enkelt kan navigera via klockan. Dock blir det egna pass och inte ett Garmin Coach pass.
Så ska jag köra ett intervallpass, tex, så får jag välja. Antingen det coachade passet med intervaller eller att springa via min rutt. Inte optimalt.
Aha ok. Tack för info!Nu vet jag inte vilken klocka du har. Men på min F8 går det.
Garmin coach och att ha en navigering på samtidigt. Det är bara olika skärmar som man måste växla mellan.
Somnade du över tangentbordet?Bra möte![]()
![]()
Haha nope.Somnade du över tangentbordet?![]()
Känns utmärktPerfekt nu har du ju din vardags bearer klocka. Känns det bra?![]()
Ja de WF va cleant och all nödvändig dataKänns utmärkt
Gillar detta wf (athlos) också. Finns inte till F8.
Hehe, dels det och sen för att det är en för jävla snygg urtavla@Agnb¥⌚ tänkte på din avatarbild är det bara för att inte @roosterman ska bli osams med dig du har den![]()
En Mudmaster måste man ha även om gillar Garmin.Hehe, dels det och sen för att det är en för jävla snygg urtavla![]()
Skönt o slippa rengöra gwg, fanns många ställen där de satte sig skit på. Så inte så praktisk i ladugårdenEn Mudmaster måste man ha även om gillar Garmin.![]()
Yooside. Amazon.Hemsut på Amazon kanske?
Eller dom där som @hepanter kör med som jag inte minns namnet på...
Kom du in i funktionerna sen?
Cirka 20% tror jag haha! Det är ju oändliga funktioner!Kom du in i funktionerna sen?![]()
Eh. Vad ska det där vara bra för? Man sover ju med klockan på..