Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här men tänkte att det kanske kunde vara en kul funktion att ha men den blir nog bra vart efterAnvänder aldrig kartor i klockan men Maps är ju alltid bra.
Ja det kommer du göra.Kommer jag sakna Amoled ifall jag gör mig av med den?
Svarar mig själv och kanske kan det hjälpa någon annan.Någon som kan ge erfarenheter och rekommendation för ett inköp av Garmin Swim 2?
Jag är nästan enbart intresserad att få mer stöd i simträningen och framförallt slippa ligga och räkna längder i bassängen (110, 111, 112, ...). Man tappar snabbt bort sig. Men även att få en uppfattning kring tempo...Tränar just nu för att genomföra Vansbro 10k efter att ha kört vanliga 3k tidigare...
Vill inte eller ha något "riktig" smartklocka då notiser och annat vis telefon får tillräckligt med uppmärksamhet.
Men kommer även vilja använda klockan till en viss del löpning för enklare mätning (tid, distans, tempo).
Härligt att någon här använder klockorna på riktigtSvarar mig själv och kanske kan det hjälpa någon annan.
Blev en forerunner 255 som fungerar utmärkt för ändamålet. Mäter längderna i poolen (efter 10 pass, ingen avvikelse, 2k-4k per pass) samt höll den 3% noggrannhet under Vansbro 10k (9760 m).
Samt att den fungerar bra för övrigt träning, löpning och cykling.
Nöjd!
Vi kan väl prova?Ja det kommer du göra.![]()
Vad ska du byta den mot? Trodde att du var sugen på Venus X1.Vi kan väl prova?
Men då måste någon råka köpa min Fenix 8 51mm Amoled Sapphire med box och allt i felfritt skick först![]()
Det vet man aldrig. Den som följer tråden får deVad ska du byta den mot? Trodde att du var sugen på Venus X1.![]()
Läs recensioner på varje tavla så ser du vad folk tycker. Är nog bara att välja vad som passar.Satte på ny rem på min epix och känner att det är läge att byta tavla, något särskilt man behöver tänka på när man laddar hem från connectIQ, typ inbränning eller liknande eller det är bara att köra på?
Kanske satt du i gubb barenInte farligt många steg trots besök i Ullared
![]()
Har fyra ungar som helst behöver vara lika många efter man passerat kassorna....så jag slapp inte undanKanske satt du i gubb baren
Själv spenderade jag dagen utanför när min fru tvingade med mig dit![]()
Jag förstår, då är inte gubb baren ett alternativHar fyra ungar som helst behöver vara lika många efter man passerat kassorna....så jag slapp inte undan![]()
Vad händer? Börjar vi tappa folk i trådenVet inte vad som hände här nu glömde ta på mig min Garmin till och med när jag gick till jobbet

Har kört min Garmin på natten senaste veckan.Vad händer? Börjar vi tappa folk i tråden![]()
Använder du den aldrig på natten annars?Har kört min Garmin på natten senaste veckan.
Började också måla huset i onsdags, syns tydligt här
![]()
Har använt den dygnet runt tidigare, senaste dagarna har jag använt en G-Shock när jag målat.Använder du den aldrig på natten annars?
Den här, den andra eller båda?Min sitter på dygnet runt.![]()
Mest F8. I3 använder jag när jag tränar.Den här, den andra eller båda?
Aha. Kom på att du även har Instinct 2Mest F8. I3 använder jag när jag tränar.
Japp, har en I2 tactical också men använder den sällan nu. Gillar Amoled bättre.Aha. Kom på att du även har Instinct 2![]()
Jag dras mer åt mip. Oklart varför. Skönt att skärmen alltid är på utan att man behöver ha batteriångestJapp, har en I2 tactical också men använder den sällan nu. Gillar Amoled bättre.![]()