505kg, då går nog min betongplatta på huset åt skogen (samt min ryggrad)Siktar du på att slå Thors världsrekord som han satte i natt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
505kg, då går nog min betongplatta på huset åt skogen (samt min ryggrad)Siktar du på att slå Thors världsrekord som han satte i natt?![]()
Han väger också nästan 200kg själv vilket betyder att hans fötter bar ~700kg.505kg, då går nog min betongplatta på huset åt skogen (samt min ryggrad)![]()
Ännu värre när den säger åt mig att vilaGarmin åker på igen för nu blir det en liten löprunda. Var ett bra tag sen sist.
Men jag tycker inte om detta, vill inte ha något förslag.
Går att komma förbi det men jag skulle vilja ha bort det helt.
![]()
Nåja, nu bär det iväg.
![]()
Trodde att man fick förslagen om man aktiverat en garmin coach?Garmin åker på igen för nu blir det en liten löprunda. Var ett bra tag sen sist.
![]()
Nåja, nu bär det iväg.
![]()
Trodde att man fick förslagen om man aktiverat en garmin coach?
Han väger också nästan 200kg själv vilket betyder att hans fötter bar ~700kg.
Bra fötter![]()
Säkert inte, bara jag som tog för givet att det var så.Har inte gjort det vad jag vet.
Säkert inte, bara jag som tog för givet att det var såHar inte gjort det vad jag vet.
Du kan välja bort dagens förslag.Garmin åker på igen för nu blir det en liten löprunda. Var ett bra tag sen sist.
![]()
Nåja, nu bär det iväg.
![]()
Säkert inte, bara jag som tog för givet att det var så.
Ska hjälpa dig att hålla igång tråden, svidar om till Garmin efter lunch
Jag kan också hjälpa till. Mycket jobb just nu Ska hjälpa dig att hålla igång tråden, svidar om till Garmin efter lunch![]()
Jag har svårt med vissa urtavlor. Ögat får leta runt efter informationen. Oftast blir det att dom snygga är opraktiska och tvärtom.
Haha. Bästa. Som i en tavla med grafik som känns så oplatt som möjligt. Jag kollar inte så mycket på tavlan egentligen, det är ju andra datafält vid aktiviteter. Kör ju vanlig klocka på vänster.Jag har svårt med vissa urtavlor. Ögat får leta runt efter informationen. Oftast blir det att dom snygga är opraktiska och tvärtom.
Det föll bort lite bokstäver i ditt inlägg så man vet inte om det ska stå sämsta eller bästa![]()
Ja denna vecka verkar folk köra annat än GarminSka hjälpa dig att hålla igång tråden, svidar om till Garmin efter lunch![]()