• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

När jag gör pushups så tror den att jag gör pullups... när jag gör dips så tror den att jag gör pullups.. när jag gör shoulder press så tror den att jag gör pullups... och ibland registrerar inte den alls. hopplöst. 😂 Min I3 gissar rätt nästan varje gång. Men utan plusbandet så tror den ibland att jag tränar i zone 5. 😂 Tror det kan beror på all svett och det blir dåligt kontakt mellan sensorn och huden.
Frågat Google/ChatGPT?

Frågat Google/ChatGPT?
1000026878.jpg

Ja nu får det vara nog. YOLO som ungdomarna säger. Kan du rekommendera någon modell?
I3 räcker egentligen gott och väl.
F8, mer än dubbelt så dyr och kanske inte alltid bättre enligt tråden?
Ska jag vara partisk och om du vill ha 51mm är Enduro 3 det givna valet 😀
En billigare F8 (mip) utan högtalare och mic men med bättre batteritid.

10 dagars batteritid och 4 dagar med AOD är big no no.
Känns som att garmin går ner i batteri på de nyare modellerna. Det gör att batteriet slits fortare och folk uppgraderar oftare. De sköt sig lite i foten när de släppte klockor med så lång batteri,men det gjorde ju också att de sålde.

• Like
Reactions: L&W
Tillbaka
Topp