Agnb¥⌚
Guld
Hittade!
Har jag sagt det!? Kanske jag gjorde i ett oaktat ögonblick![]()

Passande tavla på en vintageklocka!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade!
Har jag sagt det!? Kanske jag gjorde i ett oaktat ögonblick![]()
Passande tavla på en vintageklocka!![]()
Frågat Google/ChatGPT?När jag gör pushups så tror den att jag gör pullups... när jag gör dips så tror den att jag gör pullups.. när jag gör shoulder press så tror den att jag gör pullups... och ibland registrerar inte den alls. hopplöst.Min I3 gissar rätt nästan varje gång. Men utan plusbandet så tror den ibland att jag tränar i zone 5.
Tror det kan beror på all svett och det blir dåligt kontakt mellan sensorn och huden.
Just det, vintage var det ja!Hittade!![]()
Frågat Google/ChatGPT?
ja. om man vill ha högtalare för att ta emot samtal och mikrofon för att kunna skicka sms med hjälp av siri/google så är det värt det. annars tyckte inte jag det var mycket skillnadNågon som gått från en Fenix 7 till 8? Värt uppgraderingen?
Då får det nog bli att behålla sjuanja. om man vill ha högtalare för att ta emot samtal och mikrofon för att kunna skicka sms med hjälp av siri/google så är det värt det. annars tyckte inte jag det var mycket skillnad
Om det inte måste vara så exakt
Vissa skulle säga att skärmen är värd uppgraderingen. Bättre svärta med mip eller bättre skärpa, ljus, färg, upplösning med amoled.Någon som gått från en Fenix 7 till 8? Värt uppgraderingen?
Har den en röstfunktion också?
Nej, tyvärr.Har den en röstfunktion också?![]()
Nu händer detNågon i tråden som vill sälja en Garmin? Vill uppgradera till något spännande. I3, F8 eller förslag
![]()
Ja nu får det vara nog. YOLO som ungdomarna säger. Kan du rekommendera någon modell?Nu händer det![]()
I3 räcker egentligen gott och väl.Ja nu får det vara nog. YOLO som ungdomarna säger. Kan du rekommendera någon modell?
Saftigt prisSom hittat!
![]()
10 dagars batteritid och 4 dagar med AOD är big no no.Läser in...
www.garmin.com
LTE verkar inte vara som på apple/android klockor Verkar vara att man ringer och smsar genom garmin messenger.
mikroled har endast 10 dagars batteri också. känns som att de går lite bakåt i utvecklingen
Känns som att garmin går ner i batteri på de nyare modellerna. Det gör att batteriet slits fortare och folk uppgraderar oftare. De sköt sig lite i foten när de släppte klockor med så lång batteri,men det gjorde ju också att de sålde.10 dagars batteritid och 4 dagar med AOD är big no no.
Och vad får man istället? Tydligare skärm för 22k?10 dagars batteritid och 4 dagar med AOD är big no no.
Typ och satellitmeddelande som ingen använder.Och vad får man istället? Tydligare skärm för 22k?