Brage
Basic
Korrekt.Gustafsson & Sjögren - Sarek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Korrekt.Gustafsson & Sjögren - Sarek?
En Moritz Grossman Atum Enamel kanske?![]()
Vad har vi här?
Kan det vara en Omega med en 8500 koaxial? Hm.![]()
Kan det vara en Omega med en 8500 koaxial? Hm.![]()
2:a på den![]()
Jag tänker gissa på en helt vanlig sån där akvaterra med båtdäcksrandig tavla.
Den här var ju lite snygg!Ah! Det är ju en DeVille Co-axial Power Reserve du ska ha!
Kolla de i stål med länkarmband också!Den här var ju lite snygg![...]
Lundis Bleus 1100-EUJag tar bollen.
Så pass obskyrt att man nog måste följa de stora klockforumen noggrannt för att känna till:
![]()
Snyggt! Min herre lusläser WatchProSite?Lundis Bleus Royal Blue 1100-EU
Lusläser är väl en överdrift men kände igen den och mindes att den heter något i stil med "Lundin Blå" nånting. Lite googlingar senare var vi i hamnSnyggt! Min herre lusläser WatchProSite?![]()
Säkert inte den svåraste...Mm. Jag bläddrar igenom då och då.
Gillar designen, emaljen och idén bakom företaget. https://lundis-bleus.com/en/window/
Din tur!
Säkert inte den svåraste...
![]()
Stämmer, din tur!Daytona. Har alltid ogillat dessa markörer av någon anledning...![]()
Yema Superman?Alla mina klockor har väl varit med, varför jag snor en bild från nätet. Denna?
![]()
Damn right! Din tur!Yema Superman?