Nope.Ja du. CWC?
Kan nog bli svårt det här men hoppas att någon galning känner igen det något udda inslaget av guld i glasring och krona. Resten av boetten är av titan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope.Ja du. CWC?
Nope.
Kan nog bli svårt det här men hoppas att någon galning känner igen det något udda inslaget av guld i glasring och krona. Resten av boetten är av titan.
Nej.Hmm, svårt... någon typ av vintage inspirerad Bulova?
Nix.Gissar vilt på nån vintage Doxa. Typ Fusionliknande
Inte det heller.Detta är långt över mitt kunnande men jag drar till med en chansning på en gammal Hamilton, det är något med urtavlan som får mig att tro detta. Har garanterat fel, men man måste ju chansa! Rolig tråd!
Tysk som det snackats om i veckan@Geparden
Ledtrådar please?
Det stämmer så klart men vad är det för ref?Helmut Sinn dog väl i veckan, kan det vara honom du syftar till kanske?
Länken ser ju definitivt ut som Sinn i alla fall så det får bli min gissning
Det är en 8828:a. Just denna med blandad metall sprang jag över för första ggn alldeles nyligen. Heltitan är "vanligare".Den går ju inte ens att googla fram! Vad har du letat fram för enhörning?
Romain Jerome Moon DNA
Tyckte det såg mer ut som city-camo än meteorit på första bilden.
SarbNext up!
Nää. Något snäpp upp i prisklass
Sjuukt tung Jag såg egentligen på de kilformade indexen att det inte var sarb...Right you are!
Din tur!
Smart watch?!??
Nix...Smart watch?!??