Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp.Någon från planket här???
I am the forumit formerly known as Wiccarocker/Wicca(Osäker på vilket nick jag hade på just planket).Någon från planket här???
Spelar själv inte gitarr, endast skinnbanjo.
Edit: dagligen
Härlig HD-35:a[ QUOTE="closetplayer, post: 1749527, member: 5896"]Finns det inga akustiska gitarrister på KS ?
I am the forumit formerly known as Wiccarocker/Wicca(Osäker på vilket nick jag hade på just planket).
Otroligt häftigt forum, gissar att "Gitarrklubben" på facebook tagit över det mesta men sammanhållningen och hela den biten är tyvärr som bortblåst jämfört med förr. Glad att jag var med där och fick uppleva härjet. Viktor Johansson den tredje och World of Robots med flera. Stjärnor!
Det där är inget skämt! Helvete vilken gitarr!Här kommer några bilder på min Martin HD-28V Ambertone
Stämmer bra det. Känner vi varandra i något annat sammanhang?Alingsås och liberal?
NäStämmer bra det. Känner vi varandra i något annat sammanhang?
Sagolik fin closetplayer!Här kommer några bilder på min Martin HD-28V Ambertone
Har vi några strängbändare här?
Om så är fallet - vad har ni i stallet?
Själv är jag en sucker för Paul Reed Smith och hans prylar.
De som roteras mest är en 305:a från 2013
, en Tremonti från 2013 och en Custom 22:a byggd 2003 med artist package.
Se-modellerna är prisvärda helt klart.PRS ser jäkligt fina ut. Hur är halsprofilen? Är van med Ibanez Wizard som är tunna och passar mig jäkligt bra och är allergisk mot de tjockare halsarna som sitter på de flesta Les Paul t ex. Aldrig provat en PRS men tycker denna ser galet fin ut. Custom 24 Floyd Rose
Deras SE-serie är gjorda i Asien om jag förstått det rätt. Någon som provat och kan säga om de håller bra kvalitet?
Va, äger du 2 st Martin ?? Bara att gratulera2005 Martin J-40
I am the forumit formerly known as Wiccarocker/Wicca(Osäker på vilket nick jag hade på just planket).
Korrekt! Tror jag drog den i något olämpligt för den luktade rätt illa efter det...Du fick väl rätt mycket uppmärksamhet för "moppereliceringen" av en JV-strata om jag inte missminner mig?
Fattas bara ett stycke Kalle Anka klistermärke, ... du vet varKul med så många fina gitarrer här! Själv har jag en Vintage Hot Rod '62 Stratocaster som jag verkligen älskar. Väldigt tjock hals, likt de Gibson R8r jag provat.
Är det någon referens jag missar???Fattas bara ett stycke Kalle Anka klistermärke, ... du vet var