Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testade dessa för någon vecka sedan! För mig gynnas jag då jag är lång och de korta klubborna blir ofta väldigt korta... Dock var det ju sjukt ovantNågon som kört med Cobras one length?
Erfarenheter?
Är covers alltså längre?Testade dessa för någon vecka sedan! För mig gynnas jag då jag är lång och de korta klubborna blir ofta väldigt korta... Dock var det ju sjukt ovant![]()
Jag kör också förlängtÄr covers alltså längre?
Jag har köpt förlängda/extra lång klubbor nu. Är 195. Väldigt Nice, men tar ett jävla tag att justera svingen och vänja sig.
Skulle du rekommendera köp, är själv 194cm?Testade dessa för någon vecka sedan! För mig gynnas jag då jag är lång och de korta klubborna blir ofta väldigt korta... Dock var det ju sjukt ovant![]()
Personligen så hade det räckt med wedgarna som är lite förlängda.. är också 194cm och kör 1/2tum förlängt på allaSkulle du rekommendera köp, är själv 194cm?
Dessa utgår från 7:ans längd.
Wedge har jag inget problem med att dom är för korta i standard. Däremot typ 7-8-9...Personligen så hade det räckt med wedgarna som är lite förlängda.. är också 194cm och kör 1/2tum förlängt på alla![]()
Kul! Lycka till!På lördag morgon bär det av till London och Buckinghamshire där sambon ska kvala till US Open. Måste ändå känna att det varit en raketkarriär för mig som caddy då jag förra året gjorde premiär när laget hon spelar i gick upp en division i det svenska seriespelet. Kan jag nu leverera på internationell nivå? det återstår att se. Är mycket att hålla kolla på men för att minska förväntningarna ska jag nog se mig själv som en glorifierad vagn
Men visst är det credigare att bära baggen än att dra den? Vill att det ska se bra ut. Shorts ska tydligen vara ok också?
Klart som korvspad att det ska bäras! Shorts skall också bäras oavsett väder!På lördag morgon bär det av till London och Buckinghamshire där sambon ska kvala till US Open. Måste ändå känna att det varit en raketkarriär för mig som caddy då jag förra året gjorde premiär när laget hon spelar i gick upp en division i det svenska seriespelet. Kan jag nu leverera på internationell nivå? det återstår att se. Är mycket att hålla kolla på men för att minska förväntningarna ska jag nog se mig själv som en glorifierad vagn
Men visst är det credigare att bära baggen än att dra den? Vill att det ska se bra ut. Shorts ska tydligen vara ok också?
tråkiga är att mitt krav på arvode ifrån förra året kvarstår. Dvs 2 chokladbollar och lunch. måste omförhandla snart..Klart som korvspad att det ska bäras! Shorts skall också bäras oavsett väder!![]()
Tycker det låter vettigt med omförhandling... Kaffe till chokladbollarna tycker jag att du kan kräva!!tråkiga är att mitt krav på arvode ifrån förra året kvarstår. Dvs 2 chokladbollar och lunch. måste omförhandla snart..
Javisst. Slutade med standardlängd, standardskaft, standardlie och något extra lager tejp under greppet. Kunde med andra ord ha tagit ett set från hyllanHar någon här testat custom fitting på Dormy? Tankar?
Yes! Åker ner på torsdag kväll och kollar fredag, lördag och söndag!Någon som ska gå på Nordea Masters på Barsebäck?
Ofta du inte har extra stora klubbor Torsten.Javisst. Slutade med standardlängd, standardskaft, standardlie och något extra lager tejp under greppet. Kunde med andra ord ha tagit ett set från hyllan
En CF för mig handlar mer om att hitta rätt klubba.
Kör med bladklubbor så det blir inte mycket mindre än så!Ofta du inte har extra stora klubbor Torsten.![]()
Kompenserar alltså upp det med stora klockor. Men kul! Spelat mycket/länge?Kör med bladklubbor så det blir inte mycket mindre än så!![]()
Precis! Och STOR driver!Kompenserar alltså upp det med stora klockor. Men kul! Spelat mycket/länge?
Ah fan va kul! Det kan jag tänka mig att det gör. Är dom svårspelade som fan?Precis! Och STOR driver!
Inne på sjunde säsongen nu. Borde nog inte spela blad men de är så mysiga när man träffar i sweeten![]()
Hyfsat svåra. Minsta lilla du träffar off center känns det och bollen går inte alls så långt som man tänkt sig.Ah fan va kul! Det kan jag tänka mig att det gör. Är dom svårspelade som fan?