Köpte för småÅterkom gärna med rapport, behöver nya![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte för småÅterkom gärna med rapport, behöver nya![]()
Custom fitting med din pro är värt varenda öre. Testa t ex Ping’s G- serie. Bra klubbor.Har snöat in på golf nu från ingenstans.
Tänkte köpa BRA nybörjarklubbor.
Tips någon?
Tack för svar. Förstod dock inte ett ord av den första meningenCustom fitting med din pro är värt varenda öre. Testa t ex Ping’s G- serie. Bra klubbor.
Haha, det betyder att du skräddarsyr klubbor som passar dig. Lycka till med golfen.Tack för svar. Förstod dock inte ett ord av den första meningen
Reas klubbor ut nu tro när säsongen i Sverige tar slut?
Reas alltid ut fjolårets grejer på hösten/vinternTack för svar. Förstod dock inte ett ord av den första meningen
17.9 men det klarar jag inte att leva upp till idag.Vad har folk för hcp? Vem är bäst på KS?
Edit: endast hcp man kan leva upp till räknas....
Köp inte klubbor på rea om du inte måste. Cutom fitting är en personlig utprovning tillsammans med klubbens pro tränare. Då får du rätt skaftlängd och vinkel (lie) på klubborna. Blir mkt roligare stt spela sedanTack för svar. Förstod dock inte ett ord av den första meningen
Gått från 5,7 till 9. Händer ibland att jag spelar på det17.9 men det klarar jag inte att leva upp till idag.
En vän till mig som spelar en del köpte billiga beggade klubbor till en början för att "hitta rätt sving först" och gick sedan till ett PRO efter ett par år och körde custom. Är det klokt?Köp inte klubbor på rea om du inte måste. Cutom fitting är en personlig utprovning tillsammans med klubbens pro tränare. Då får du rätt skaftlängd och vinkel (lie) på klubborna. Blir mkt roligare stt spela sedan![]()
Vad har folk för hcp? Vem är bäst på KS?
Låter som en bra idé!En vän till mig som spelar en del köpte billiga beggade klubbor till en början för att "hitta rätt sving först" och gick sedan till ett PRO efter ett par år och körde custom. Är det klokt?
Gått från 5,7 till 9. Händer ibland att jag spelar på det![]()
I och för sig, men problemet är att om du får tag i ”fel” klubbor (fel skaftlängd, fel lie) så brukar det inte gå så bra i början. Helt rätt förutsättningar från början brukar ge ett roligare spel. Men det är klart, vill man bara prova sig fram så, visstEn vän till mig som spelar en del köpte billiga beggade klubbor till en början för att "hitta rätt sving först" och gick sedan till ett PRO efter ett par år och körde custom. Är det klokt?
Tack för svar!I och för sig, men problemet är att om du får tag i ”fel” klubbor (fel skaftlängd, fel lie) så brukar det inte gå så bra i början. Helt rätt förutsättningar från början brukar ge ett roligare spel. Men det är klart, vill man bara prova sig fram så, visst![]()
Lycka till!!Tack för svar!
Vilka banor spelar du i Torrevieja någon du kan rekommendera?
Okej tack då får man prova den.Har lirat 15 varv på Las Colinas, en grym bana
En vän till mig som spelar en del köpte billiga beggade klubbor till en början för att "hitta rätt sving först" och gick sedan till ett PRO efter ett par år och körde custom. Är det klokt?
Alla vet att det är fel på utrustningen när det går illa. Och bra grejjer när det går bra. Idag hade jag bra grejjerTrevlig tråd. Är golf- och utrustningstokig. Är medlem på Barsebäck GCC, hcp 3.
Så sant, så sant..Alla vet att det är fel på utrustningen när det går illa. Och bra grejjer när det går bra. Idag hade jag bra grejjer. Spelade Barsebäck i juni, veclan före masters. Kul, välskött och fin bana
![]()
Jag är nog bäst. Ser fram emot KS Golf Open 2018.Vad har folk för hcp? Vem är bäst på KS?
SjälvklartJag är nog bäst
Tips två, skit i drivern ner till hkp20. Kanske är oldschool nu för tiden men jag tyckte att folk fokade för hårt på drivern varje jävla dag och har svårt o se att den "pnisförlängaren" är borta
Ska iväg o lira för första gången på 10år om nån v. Jävligt pepp!