• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golfare på KS

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Varmt, så varmt.
27DE31A5-BBC6-4BF9-9BED-A469324A7A0C.jpeg
Men grönt där med. Kul med bevattnade/välvårdade banor i värmen. Varit på flera som vart stenhårda och gula.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Har hört att greenerna sen omläggningen ska vara helt magiska! (Hört från en som går caddie på europatouren)

De ÄR helt magiska. Superfint skick och utmanande. Tyvärr är fairway ganska hårt åtgången av värmen meb sett till övriga banor i området är den fortfarande bäst.
Sitter i bilen efter en runda på Hulta och där var det som att spela på asfalt emellanåt.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Spelat ner mig till 25,5. Dock inte spelat på handicap de tre senaste rundorna men har åtminstone inte höjt mig heller. Hur går det för dig?
Fortfarande bortrest, så har inte spelat på snart tre veckor, men tog mig ner på till 22 innan jag stack. Hoppas på under 20 innan sommaren är slut men man vet ju aldrig. Spelade så förbannat bra första veckorna, sen svalnade det av lite.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Har för mig att du lagt upp bilder när du spelar i Torrevieja, har du någon/ några banor som du kan rekommendera? Om det nu var du som spelade!?
Absolut, jag har dragit iväg en och annan slice där också....
Las Colinas och La Finca är banor som jag varmt rekommenderar, riktigt fina.
Skulle undvika Villa Martin, smal, dolda hål och generellt sämre kvalitet.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
88 slag brutto idag.
Grämer mig att jag inte är hemma under Masters. Hade varit så roligt att se hir riktiga golfare spelade hålen.
 

Tibbe

Omega
2-Faktor
En lite golfhörna på KS, det har jag missat helt!
Får väl passa på att presentera mig lite mer.
Medlem på Delsjö GK i Gbg, har 5,5 i hcp efter dagens runda (72 slag brutto på Sjögärde GK och årsbästa)
Hojta gärna till om någon KS:are är sugen att spela en runda på Göteborgs för tillfället grönaste bana.

// Tibbe
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
370D176F-525A-4F27-8981-90386A9FBB7E.jpeg
D3B9BB9B-2F43-41A3-BE93-FCE0630C56F9.jpeg
Rya GK idag. Mycket trevlig bana med flera inspirerande hål.
 

Bilagor

  • 77DA73ED-401C-4B96-9F6F-A7B76DFA8BEC.jpeg
    77DA73ED-401C-4B96-9F6F-A7B76DFA8BEC.jpeg
    233.4 KB · Visningar: 2
  • FACD5EE9-27A9-49FE-82A6-631251D0F492.jpeg
    FACD5EE9-27A9-49FE-82A6-631251D0F492.jpeg
    195.2 KB · Visningar: 1
Topp