Men grönt där med. Kul med bevattnade/välvårdade banor i värmen. Varit på flera som vart stenhårda och gula.Varmt, så varmt.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men grönt där med. Kul med bevattnade/välvårdade banor i värmen. Varit på flera som vart stenhårda och gula.Varmt, så varmt.
![]()
Vad i h-vete...... EN GRÖN BANA!!
Har hört att greenerna sen omläggningen ska vara helt magiska! (Hört från en som går caddie på europatouren)De jobbar ganska hårt för att hålla skicket bra till Masters.
Har hört att greenerna sen omläggningen ska vara helt magiska! (Hört från en som går caddie på europatouren)
Been there done that!Bara jag som har liknande konversationer hemma?
Häromdagen:
Hollow123: Kan inte sova...
Sambo: (ömsint) vad tänker du på då?
Hollow123: Min golfsving och bollträff...
Sambo: Suck, då kan du ligga där
Vad är du nere på nu?Någon måste ha smygvattnat fairways på DGK också..... mkt fin bana!
![]()
33 pinnar gnuggades in idag!
Spelat ner mig till 25,5. Dock inte spelat på handicap de tre senaste rundorna men har åtminstone inte höjt mig heller. Hur går det för dig?Vad är du nere på nu?
Fortfarande bortrest, så har inte spelat på snart tre veckor, men tog mig ner på till 22 innan jag stack. Hoppas på under 20 innan sommaren är slut men man vet ju aldrig. Spelade så förbannat bra första veckorna, sen svalnade det av lite.Spelat ner mig till 25,5. Dock inte spelat på handicap de tre senaste rundorna men har åtminstone inte höjt mig heller. Hur går det för dig?
Du vet vad som gäller när du kommer hem.Fortfarande bortrest, så har inte spelat på snart tre veckor, men tog mig ner på till 22 innan jag stack. Hoppas på under 20 innan sommaren är slut men man vet ju aldrig. Spelade så förbannat bra första veckorna, sen svalnade det av lite.
Har full koll på det. Bankiren, fågeln du och jag på en riktig jävla leta-boll-i-skogen-runda.Du vet vad som gäller när du kommer hem.
Jag kommer komma med tre klubbor och en kasse bollar.Har full koll på det. Bankiren, fågeln du och jag på en riktig jävla leta-boll-i-skogen-runda.
Ping @ZQT @k0ltrasten
Hahahah. Fullt rimlig setup, inklusive Badbyxor och öl, doppa sig i varje göl man ser.Jag kommer komma med tre klubbor och en kasse bollar.
Låter fullt rimligt!Hahahah. Fullt rimlig setup, inklusive Badbyxor och öl, doppa sig i varje göl man ser.
Mkt bra, vi ligger i samma krokar på hcp då... köra något typ nästa helg? Eller veckan efter det? Ping @ZQT @P-vakten och kanske @Hoarz ?Har full koll på det. Bankiren, fågeln du och jag på en riktig jävla leta-boll-i-skogen-runda.
Ping @ZQT @k0ltrasten
Slicear du eller hookar du så jag vet var jag ska leta?Närmast hål igår
![]()
Har för mig att du lagt upp bilder när du spelar i Torrevieja, har du någon/ några banor som du kan rekommendera? Om det nu var du som spelade!?Slice, alltid slice![]()
Absolut, jag har dragit iväg en och annan slice där också....Har för mig att du lagt upp bilder när du spelar i Torrevieja, har du någon/ några banor som du kan rekommendera? Om det nu var du som spelade!?
Ja för fanHar full koll på det. Bankiren, fågeln du och jag på en riktig jävla leta-boll-i-skogen-runda.
Ping @ZQT @k0ltrasten
Kul och bra bana.
Rya GK idag. Mycket trevlig bana med flera inspirerande hål.![]()