Vilken modell är det?Nu skare brännas ölkagge.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken modell är det?Nu skare brännas ölkagge.
![]()
Alltid tyckt att dom är små ut men den där satt ju som ett smäck@Carez Det är en Garmin Fenix 5S, Hämta ut den idag så sitter o försöker luska ut hur den fungerar![]()
Har rätt ynkliga handleder så men annars finns den vanliga 5an som mäter 47mm, kanske kan va värt o kika in.Alltid tyckt att dom är små ut men den där satt ju som ett smäck
Nice Vad heter urtavlan som du använder?Rymde utomlands för att testa Fenix:en på playan!
![]()
Använt den hela vistelsen även om jag har med mig ”riktiga” klockor![]()
Den heter SkyTracker, har för mig att den kostade en symbolisk summa för att låsa upp alla funktionerNice Vad heter urtavlan som du använder?
för att aktivera vädret på tavlan jag har just nu första gången så var jag tvungen att aktivera GPS:en i klockan, gå in på aktivitet ”Gång” och vänta tills den har hittat GPS och sedan hoppa ur aktiviteten, detta medans klockan var uppkopplad till mobilen, kanske funkar för dig ocksåJag verkar sakna vädertjänst på min Garmin. Hur fixar man det? Alla tavlor som indikerar väder på något sätt får ett felmeddelande i det fältet... Får använda tavlor utan väder som denna.![]()
Tack!Den heter SkyTracker, har för mig att den kostade en symbolisk summa för att låsa upp alla funktioner![]()
Drar ner Beers data field när du kommit igång med Connect IQ. Så kan du se hur många öl du förbrännt@Carez Det är en Garmin Fenix 5S, Hämta ut den idag så sitter o försöker luska ut hur den fungerar![]()
Vad är det där för asball modell?Jag verkar sakna vädertjänst på min Garmin. Hur fixar man det? Alla tavlor som indikerar väder på något sätt får ett felmeddelande i det fältet... Får använda tavlor utan väder som denna.![]()
Vart får man tag på ett sånt band?fenix 5 på skx diver band. Ser bra ut
![]()
https://www.klockmagasinet.com/seik...91gGkAh6a7DbQmLjIhQwn-BSYWI1HOu8aAvWLEALw_wcBVart får man tag på ett sånt band?
Garmin Marq Aviator...Vad är det där för asball modell?
Detta. Plus att den inte har HR på handledenVad är den största skillnaden på garmin tactix bravo och fenix modellerna? Lite kort
Tack! Ska försöka hitta mig helat en tactix bravo, eller kanske fenix! Begagnad helst! Men är väl inte svinofta de kommer upp här på ks?Detta. Plus att den inte har HR på handleden![]()
Sen har du tactic delta som har HR och
![]()
Tactix är sällan man ser. Fenix brukar komma upp iblandTack! Ska försöka hitta mig helat en tactix bravo, eller kanske fenix! Begagnad helst! Men är väl inte svinofta de kommer upp här på ks?
Om du endast ska använda det till löpning skulle jag satsa på så litet och smidigt som möjligt. Forerunner 45 (mitt nuvarande val) eller 245. Fenix 3 är betydligt större och tyngre. Inte det jag vill ha när jag springer direkt.Om man egentligen bara är ute efter en snygg gps klocka för löpning så lär man väl bli nöjd med en begagnad fenix 3?
Jag hade nog sneglat på Fenix 645 eller 945 (jag gillar att ha alla funktioner). Kör själv med en 945 då jag kör lite triathlon.Om du endast ska använda det till löpning skulle jag satsa på så litet och smidigt som möjligt. Forerunner 45 (mitt nuvarande val) eller 245. Fenix 3 är betydligt större och tyngre. Inte det jag vill ha när jag springer direkt.