Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Morning!
![]()
Ähh. Skog som skog.Morning![]()
22mmNågon av er Instinct-ägare som orkar mäta lug-to-lug distance och presentera här?
22mm är lug width. Lug to lug är från ena luggen till andra, på samma sida. Längs med hela sidan av klockan.
Klart! Läste lite fort. L2L är 48mm22mm är lug width. Lug to lug är från ena luggen till andra, på samma sida. Längs med hela sidan av klockan.
48 mmNågon av er Instinct-ägare som orkar mäta lug-to-lug distance och presentera här?
Min erfarenhet av Garmins support är att de är väldigt bra. Jag har vid flera tillfällen fått nya produkter hemskickade när jag haft problem.Jag har fram till fabriksåterställningen haft ok tid innan den ok:ade gps. Nu är den typ trasig. Jag ska klicka på knapparna en gång till innan löpning sen skickar jag tillbaka den. Haft i 1,5år. Lurad i 1,5år.. troende att jag hade nått hyfsad form men är en helt vanlig chipsätare med flås.
Får trösta mig med att den ger mig rätt att köpa en ny klocka. Är återförsäljarna shysta kan jag kanske få rabatt/avdrag. Vill inte betala för en felsökning som jag ev får betala. Typ klockkostnaden.
INTE avundsjuk, älskar att sitta på kontoret.Morning!
![]()
Du får leva dig in i bilden. Typ.INTE avundsjuk, älskar att sitta på kontoret.![]()
Får försöka göra det. Ser riktigt härligt ut!Du får leva dig in i bilden. Typ.![]()
Jag är inne på samma spår - har du haft tillfälle att testa den samt har du en handledsbild att bjuda på?Sålt forerunner 235 o köpt fenix5s. Tyckte de andra fenix såg blaffiga ut på min arm så testar en s.
![]()
Forerunner 645 är praktiskt taget samma storlek som Fenix 5S men billigare. Dessutom har den annorlunda utformade bandhorn som gör att den ser mindre ut än sina 42 mm. Innehåller alla funktioner jag behöver för löpning.Jag är inne på samma spår - har du haft tillfälle att testa den samt har du en handledsbild att bjuda på?
Tackar för tipset - jag är dock ute efter en med barometrisk höjdmätare vilket begränsar urvalet en del. Kör Suunto idag som tyvärr börjar ge upp.Forerunner 645 är praktiskt taget samma storlek som Fenix 5S men billigare. Dessutom har den annorlunda utformade bandhorn som gör att den ser mindre ut än sina 42 mm. Innehåller alla funktioner jag behöver för löpning.
Den perfekta Garminklockan vore en Descent i samma storlek. Nuvarande Descent är 51 mm och det är en fullt rimlig storlek för en dykdator men inte för en klocka.
Forerunner 645 har barometrisk höjdmätare. Efter en mjukvaruuppgradering för något halvår sedan är det till och med möjligt att kalibrera den.Tackar för tipset - jag är dock ute efter en med barometrisk höjdmätare vilket begränsar urvalet en del. Kör Suunto idag som tyvärr börjar ge upp.
Snyggt! Är det sand?Morning!
![]()
Jajamen, Norrlandsskog nära kusten.Snyggt! Är det sand?
Jag är inne på samma spår - har du haft tillfälle att testa den samt har du en handledsbild att bjuda på?
Att ha en klocka i 3 år är väl längre än de flesta på KS snittar?Hur puckat är det egentligen att köpa en Garmin Marq? Återvinning om tre år kombinerat med prislapp på 20' typ. Ändå sjukt sugen...
Du är inte ensam... också sugen...Hur puckat är det egentligen att köpa en Garmin Marq? Återvinning om tre år kombinerat med prislapp på 20' typ. Ändå sjukt sugen...
Well - slår till idag. Förhandlade nee piloten till 18 så nu kör vi...Du är inte ensam... också sugen...