Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du fått din 245 Music än?245 Music verkar vara mycket bang for the buck! Drog själv iväg en beställning på den.
Nån som har testat garmins vivoactive 3? Kanske den med musik till och med?
Ser bra ut! är sugen, men velar mellan den och en Apple Watch...
Köpte den primärt för löpning, men cykel är på ingång, så kommer testas framöver =)Ser bra ut! är sugen, men velar mellan den och en Apple Watch...
Återkom gärna med en minirecension när du använt den lite
Visst är där Cyklings-funktion/app i den?
Fungerar Spotify Offline bra?
Känns väldigt skön att ha på handleden. Mjukt gummi, klockan väger knappt inget.
Trodde jag skulle uppleva den som större, men känns alldeles perfekt på mina 16-16,5 cm handleder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underbart att få lagt till ett fält till i löpvyn!
![]()
Har bara hunnit testa den inomhus, har inte upplevt några problem med det.Hur är skärmen? Jag upplever det svårt att se i vissa ljus och vinklar på min Fenix 5
Jaså, har såklart safirglasHar bara hunnit testa den inomhus, har inte upplevt några problem med det.
Läste någonstans att Fenix 5 kan bli något mer svåravläst om man väljer safirglaset, allt blir lite mörkare.
Tog inte lång tid innan en sån kom upp. Drömmer om denSka prova den här ett tag, Garmins nya MARQ. So far känns den stabil! Titanboett, så rätt mycket klockkänsla, välbyggt!
![]()
![]()
Tog inte lång tid innan en sån kom upp. Drömmer om den
Garmin tvekar inte på min beskrivning så jag får en utbytesklocka direkt, 235 isf min 230. Tummen upp!Jag har fram till fabriksåterställningen haft ok tid innan den ok:ade gps. Nu är den typ trasig. Jag ska klicka på knapparna en gång till innan löpning sen skickar jag tillbaka den. Haft i 1,5år. Lurad i 1,5år.. troende att jag hade nått hyfsad form men är en helt vanlig chipsätare med flås.
Får trösta mig med att den ger mig rätt att köpa en ny klocka. Är återförsäljarna shysta kan jag kanske få rabatt/avdrag. Vill inte betala för en felsökning som jag ev får betala. Typ klockkostnaden.
Jag kör ett par kygo hörlurar. Som airpods typ. Sitter bra i örat. Ramlar inte ut.Någon som testat igenom utbudet av Blåtandshörlurar för löpning? Vore nice till klocka med offlinemusik..
Siktar nog på en sån.
Har kört Samsungs Gear IconX (2018), tyckte dessa var rätt sjyssta men hade svårt med passformen. Dessa är vatten/stänktåliga.Någon som testat igenom utbudet av Blåtandshörlurar för löpning? Vore nice till klocka med offlinemusik..
Siktar nog på en sån.
Det borde ingå magrutor för det prisetTack vare @Denke har jag fått möjlighet att provköra en Garmin MARQ under några veckor. Har hittills sprungit, cyklat och styrketränat med den, kan bara säga att den funkar fint.
![]()
![]()
Det borde ingå magrutor för det priset![]()
Det är nog armrörelserna som triggar det. Finns nog ingen lösning skulle jag tro?Någon som har en lösning på att klockan räknar steg när man kör bil?
Garmin Instinct.
Kanske är så.Det är nog armrörelserna som triggar det. Finns nog ingen lösning skulle jag tro?
Trist!Imorgon kommer jag tyvärr få en returdom på min Garmin Forerunner 245 Music. Funkar jättebra att synca in till klockan, Spotify, urtavlor, widgets etc. Dock synkar den inte ut någon träningsdata, varken via Bluetooth eller Wifi. Trist.
Var på mässan idag och fick god service, men tyvärr inget som fick klockan att synca upp träningsdata.
Får bli gamla Tomtom till lördagens halvmara.
Ja, hoppas jag med! Suraste är att jag hade räknat med klockan för lördagens halvmara. Känns sådär att gå tillbaka till gamla TomTom-klossen. Den gör väl sitt jobb ok ändå.Trist!
Hoppas ersättaren lirar bättre!