Nicklas H
Basic
AbsolutBlev det bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AbsolutBlev det bra?
HahaSnygg o perfekt kolgrill, 57 iss da sheit! Den där kan du använda inomhus, behövs ingen uteplats! Släng ut kidsen, frun o stäng av brandvarnarna innan
Fina grejjer, bra att såna här bilder kommer upp så man inser att man behöver en till...Efter ett år som husägare men utan en riktigt grill så blev det ändring på det igår.
Återkom gärna och berätta hur det går att tända med gasolen. Har själv funderat på en sådan ett tagEfter ett år som husägare men utan en riktigt grill så blev det ändring på det igår.
Köpte en Weber Q1000 som jag kör på balkongen, funkar bra.Har ni några tips på en mindre grill som jag kan ha på balkongen? Helst under 2k då den endast kommer användas på balkongen
Har en likadan och grillat ganska exakt ett år med den. Vinterhalvan så är ju gasolen för kall så den funkar inte. Men annars då är jag riktigt nöjd. Lilltuben håller för många tändningar. Bruka köra 7-8min sen slå av.Återkom gärna och berätta hur det går att tända med gasolen. Har själv funderat på en sådan ett tag
Kör också performern men aldrig märkt av att gasolen inte ska funka vintertid? däremot om det blåser riktigt mycket kan jag ha problem att tända gasolen .Har en likadan och grillat ganska exakt ett år med den. Vinterhalvan så är ju gasolen för kall så den funkar inte. Men annars då är jag riktigt nöjd. Lilltuben håller för många tändningar. Bruka köra 7-8min sen slå av.
Har en likadan och grillat ganska exakt ett år med den. Vinterhalvan så är ju gasolen för kall så den funkar inte. Men annars då är jag riktigt nöjd. Lilltuben håller för många tändningar. Bruka köra 7-8min sen slå av.
Men hur lång tid tar det ca tills det är redo att grilla? Om man tänder gasolen ca 7-8min?Kör också performern men aldrig märkt av att gasolen inte ska funka vintertid? däremot om det blåser riktigt mycket kan jag ha problem att tända gasolen .
Kör du gasolen ca 7-8 min i en skorstenständare (full) och sen väntar 6-8 min till utan gasol på har du grym glöd i hela skorstenen. Jag är mycket nöjd med min. Körs väl 2-3 gånger i veckan om jag är hemmaMen hur lång tid tar det ca tills det är redo att grilla? Om man tänder gasolen ca 7-8min?
Kör också performern men aldrig märkt av att gasolen inte ska funka vintertid? däremot om det blåser riktigt mycket kan jag ha problem att tända gasolen .
Kul! Har den utan gasoltändning. Det gick inte att få tag på förra våren. Hur funkar den?Efter ett år som husägare men utan en riktigt grill så blev det ändring på det igår.
Som de ovan skrev så funkar det kanon. Inget slabb med tändvätska. Kör gasolen 7-8 min med brikettkorgarna rakt över. Sen efter ca 20-25 min är kolen perfekt.Kul! Har den utan gasoltändning. Det gick inte att få tag på förra våren. Hur funkar den?
Om du vill snabba på tändtiden rekommenderar jag en skorstenständare. Mycket fin glöd på snabb tid .Som de ovan skrev så funkar det kanon. Inget slabb med tändvätska. Kör gasolen 7-8 min med brikettkorgarna rakt över. Sen efter ca 20-25 min är kolen perfekt.
Jag är mycket nöjd med hela grillen!
Beer can burgers idag
Grillölen är utbytt mot cava idag.
Vet faktiskt inte exakt årtal men troligen en nittiotalare, manuell så klartBra val av klocka och ev dryck
Vilken årsmodell är din sinn? Är det en 103st sa?
Inget direkt recept. Har tagit det härifrån och sedan ändrat lite som jag själv känner för .Grymt fint! Har du något recept man kan få
Gott! Det är en av mina favoriter ihop med bacon explosionBeer can burgers idag
Satans va sugen jag blev nu!Blir lite Entrecote mm idag.
Beer can burgers idag
Satans va sugen jag blev nu!