Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej det behöver du inte göra om du gör en så kallad "snake" som @Viktor.L visade på förra sidan. den håller sig många timmarMan måste väl fylla på med kol också?
Grillbot? Vad har jag missat nu?Fyllde år och fick en Grillbot i present. Känns som mer en rolig grej än vara effektiv. Men nog funkar den!
What?? Funkar den bra??
Ja det har varit dåligt med uppdateringar, ber om ursäkt för detta.Dåligt med grillandet här i tråden.... Själv bor man i hyresrätt och kan endast bidra med en ynka grillhink! Bild kommer snart!
Kul! Gör oxå ribs idagRibs på gång.
Första gången jag provar den och har ingen extra temp att kolla med. Får återkomma i frågan. Vilket trä röker du med?Kul! Gör oxå ribs idagHur är det med temp i din wsm? När det står att jag ligger på 100 i locket så är egentligen termometern på 115.
Jag kör med körsbärsträ i storleken som vanliga vedklabbar. Tycker det funkar bra, man får en långsam och lång rökning av dom.Första gången jag provar den och har ingen extra temp att kolla med. Får återkomma i frågan. Vilket trä röker du med?
Jag kör hög värme och direktgrillning ( köttet rakt ovanför briketterna). Någon minut på varje sida bara. Lycka till!Funderar på att provs grilla entrecote från Ica typ Scans inplastade historier.
Är det full patte på grillen som gäller och köra 1 min per sida? Hur gör ni?
Tackar!Jag kör hög värme och direktgrillning ( köttet rakt ovanför briketterna). Någon minut på varje sida bara. Lycka till!
Absolut!Tackar!
Funkar det lika bra med kol?
Du menar en BBQ grej, bacon explosionInget high-tech men var tvungen att pröva en Facebook-grej.
Baconlindad köttfärsrulle med cheddar, väldigt gott men skulle nog behöva gå lite lite längre.