TackSe där ja! vilken jäkla pjäs du lagt vantarna på! Grattis![]()
![Folded hands: light skin tone :pray_tone1: 🙏🏻](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f64f-1f3fb.png)
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Ja den är verkligen riktigt bra denna
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
![Thumbs up: light skin tone :thumbsup_tone1: 👍🏻](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d-1f3fb.png)
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackSe där ja! vilken jäkla pjäs du lagt vantarna på! Grattis![]()
Grymt bra foto! Vad är det för band?
TackGrymt bra foto! Vad är det för band?
Där ser man! Ali kan sy riktigt bra iblandTackEtt billigt band från Ali
. Passar dock bra och är bättre kvalitet än väntat
Du är inte ensam, typ var och varannan på Club Gamma hade huvudbry om vilken tavla de skulle väljaEtt stort problem var ju att en hel del precis hade inhandlat en av de två varianterna av brons Vanguard som båda hade gröna nyanser på tavlan vilket gjorde att blå tavla var det "klokare" valet. Konstigt nog så förbeställde jag själv den gröna först och avfärdade den blåa helt och hållet då jag rent spontant tyckte att den var malplacerad i just bronsboetten, men ju närmre slutproduktionen vi kom desto fler bilder fick vi se av den klara produkten och det svängde en djävla massa mellan ordrarna misstänker jag. Jag själv ändrade åsikt ett par gånge om dagen under en veckas tid men lotten föll till slut på blå
Tyvärr så var jag tvungen att släppa min pga. omständigheter.
Men för att göra ditt val lika svårt som det var för oss får du lite fler bilder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Finns faktiskt en ute på k&s nuVad får jag betala för dessa två skönheter, och vart finner jag dem.
Vad får jag betala för dessa två skönheter, och vart finner jag dem.
Japp, min ligger till försäljning på k&sFinns faktiskt en ute på k&s nu![]()
Snart lunch![]()
![]()
Nu blev jag oerhört sugen på att svida om, men det får vänta i 21 dagar... Men lunch!Det har du helt rätt i!
![]()
Är du sån Ove G i mars? O_ONu blev jag oerhört sugen på att svida om, men det får vänta i 21 dagar... Men lunch!
Yes, det var dags att testaÄr du sån Ove G i mars? O_O
Absolut. Det är som att hålla andan under vattnet. Första stunden går det bra, men det blir svettigt framåt slutetYes, det var dags att testaGår förvånansvärt bra hittills faktiskt
Vaknade precis med ett ryck. Du får inte skrämmas så där.Bu! Någon som vaknade?Väldans tyst i denna tråden
![]()
![]()
![]()
![]()
FörlåtVaknade precis med ett ryck. Du får inte skrämmas så där.![]()
![]()
Inte alls en dum frågaEn dum fråga, vilken klocka är det som har den enligt mig supercoola räven på baksidan?
Dammar av tråden med en bild då![]()
![]()
Håller med. Den är mer "gun metal" och det är bara till fördelPvd på den där ser inte fullt så svart ut som många blir, riktigt trevlig![]()
Inte alls en dum frågahaft den själv i aged steel och sålde den vid ett dumt ögonblick
Tror de fanns i brons och aged steel, inte sett någon i polerat eller borstat.Ja den där skulle jag kunna tänka mig för ett billigt pris! Men om jag inte har fel har alla i serien samma bakgrund va? Dem finns i stål osv med?
Det jag menar är att det fanns en som inte var limiterad till 100 med va? Sett flera till salu här i gruppen.Tror de fanns i brons och aged steel, inte sett någon i polerat eller borstat.
![]()
Hm, osäker. Tror alla var limiterade. @M26 eller @thewordfox kan nog ha koll på dettaDet jag menar är att det fanns en som inte var limiterad till 100 med va? Sett flera till salu här i gruppen.
Måste vara den första Peacemakern med Miyotas handjagade verk du tänker på men de var också limiterade, kom i fyra versioner. Två blåa tavlor och två svarta med arabiska siffror (Super Nova) eller sk. Semi Cali, har för mig att de var limiterade till 50 eller 100 st per ex.Det jag menar är att det fanns en som inte var limiterad till 100 med va? Sett flera till salu här i gruppen.
Stämmer bra, GG släpper endast limiterade upplagor.Hm, osäker. Tror alla var limiterade. @M26 eller @thewordfox kan nog ha koll på detta
Men inte med räven, de var väl bara aged och brons va?Måste vara den första Peacemakern med Miyotas handjagade verk du tänker på men de var också limiterade, kom i fyra versioner. Två blåa tavlor och två svarta med arabiska siffror (Super Nova) eller sk. Semi Cali, har för mig att de var limiterade till 50 eller 100 st per ex.
![]()
![]()
![]()
Stämmer bra, GG släpper endast limiterade upplagor.