• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FOQ

Audemars
Gruppo Gamma Nexus

FB_IMG_1591097257874.jpg
FB_IMG_1591097283857.jpg
FB_IMG_1591097263659.jpg
FB_IMG_1591097266474.jpg
FB_IMG_1591097269902.jpg

Cool klocka min vän! Har du bilder lite närmare tavlan?
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Kul med en till! Beställ ett band från @SpaceAce så är du hemma!
Ja det måste jag kolla upp. Ett trevligt canvas står på agendan.
De är riktigt bra, tavlan är magisk :)
Jag älskar tavlan. Sjukt flummig för mig dock. Som färgblind ser jag bara en blå ton i dagsljus, i sämre ljus kan jag inte ens beskriva färgen jag ser. Min fru ser dock bara grönt. Jäkligt coolt. Det blir ju dock inte helt lätt att bestämma vilken färg man ska köpa på banden :)
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Mitt första intryck av PN-19 består. Jag gick till denna ifrån en PAM176, och känner egentligen inte att något förutom boxen känns billigare på denna.
Enda negativa annars är väl att GG logga med en dödskalle som biter en ros känns lite löjlig. Är väldigt glad att denna inte syns på klockan.
Ruskigt imponerad vad man får för pengen.
Kul också att patinan redan börjar visa sig efter ett par svettiga dagar på armen.
IMG_20200719_113128-01.jpeg

IMG_20200719_113706-01.jpeg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Mitt första intryck av PN-19 består. Jag gick till denna ifrån en PAM176, och känner egentligen inte att något förutom boxen känns billigare på denna.
Enda negativa annars är väl att GG logga med en dödskalle som biter en ros känns lite löjlig. Är väldigt glad att denna inte syns på klockan.
Ruskigt imponerad vad man får för pengen.
Kul också att patinan redan börjar visa sig efter ett par svettiga dagar på armen.
IMG_20200719_113128-01.jpeg

IMG_20200719_113706-01.jpeg

Jag älskade dödskalleloggan :cigar:
Ja det är sjukt bra klockor för sin peng, även om de höjt priserna en del sedan i början så har det gått hand i hand med finish, kvalité och val av verk. Samtidigt som de gått mer från rena homager till mer egendesignade modeller även fast mycket inspiration finns från Panerai och ennebi.
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Jag älskade dödskalleloggan :cigar:
Ja det är sjukt bra klockor för sin peng, även om de höjt priserna en del sedan i början så har det gått hand i hand med finish, kvalité och val av verk. Samtidigt som de gått mer från rena homager till mer egendesignade modeller även fast mycket inspiration finns från Panerai och ennebi.
Dödskallelogan är snygg men inte riktig jag på något sätt om du förstår vad jag menar.
Ja det känns som dom lyckats hitta sin egen väg i homagedjungeln.
 
Topp