FOQ
Guld
Gruppo Gamma Nexus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool klocka min vän! Har du bilder lite närmare tavlan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gruppo Gamma Nexus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inte fått den ännu, väntar fortfarande på balansräkningen@M26 vad tycker du om din Nexus än så länge?
Tycker att du gjorde rätt i att byta faktiskt! Bra move! Riktigt coola, du får bomba bilder sen!Inte fått den ännu, väntar fortfarande på balansräkningenKrävande QC på denna modell vad jag förstått, valde dock att byta ut min förbokade Aged Steel mot borstad/vintage lume.
Så jäkla bra.Idag fick Gamman lite handledstid.![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt fin! Kul att se en till GG här på forumetVäcker tråden till liv med dagens nytillskott.
Det känns fantastiskt bra. Jag var ute efter en större klocka med bra kvalitet och med mycket närvaro och karaktär, och den levererar helt klart.
![]()
Vem/Vilka var det mer som hade en Peacekeeper?Riktigt fin! Kul att se en till GG här på forumet![]()
TackarRiktigt fin! Kul att se en till GG här på forumet![]()
Riktigt fin!Väcker tråden till liv med dagens nytillskott.
Det känns fantastiskt bra. Jag var ute efter en större klocka med bra kvalitet och med mycket närvaro och karaktär, och den levererar helt klart.
![]()
Tack så mycketRiktigt fin!
. Yes, boss!Vem/Vilka var det mer som hade en Peacekeeper?
Edit: FOQ har en ja![]()
De är riktigt bra, tavlan är magisk. Yes, boss!
Ja det måste jag kolla upp. Ett trevligt canvas står på agendan.Kul med en till! Beställ ett band från @SpaceAce så är du hemma!
Jag älskar tavlan. Sjukt flummig för mig dock. Som färgblind ser jag bara en blå ton i dagsljus, i sämre ljus kan jag inte ens beskriva färgen jag ser. Min fru ser dock bara grönt. Jäkligt coolt. Det blir ju dock inte helt lätt att bestämma vilken färg man ska köpa på bandenDe är riktigt bra, tavlan är magisk![]()
Mycket trevlig pjäs!Väcker tråden till liv med dagens nytillskott.
![]()
Tack snälla du!Kul med en till! Beställ ett band från @SpaceAce så är du hemma!
Mitt första intryck av PN-19 består. Jag gick till denna ifrån en PAM176, och känner egentligen inte att något förutom boxen känns billigare på denna.
Enda negativa annars är väl att GG logga med en dödskalle som biter en ros känns lite löjlig. Är väldigt glad att denna inte syns på klockan.
Ruskigt imponerad vad man får för pengen.
Kul också att patinan redan börjar visa sig efter ett par svettiga dagar på armen.
![]()
![]()
Dödskallelogan är snygg men inte riktig jag på något sätt om du förstår vad jag menar.Jag älskade dödskalleloggan
Ja det är sjukt bra klockor för sin peng, även om de höjt priserna en del sedan i början så har det gått hand i hand med finish, kvalité och val av verk. Samtidigt som de gått mer från rena homager till mer egendesignade modeller även fast mycket inspiration finns från Panerai och ennebi.
Jag älskade dödskalleloggan![]()
FYI. Dödskalleloggan började användas när X MAS började jobba för nazisterna.Dödskallelogan är snygg men inte riktig jag på något sätt om du förstår vad jag menar.
Det var som fan. Hade jag ingen aning om. Då känns den inte lika emo längre.FYI. Dödskalleloggan började användas när X MAS började jobba för nazisterna.
https://perezcope.com/2016/04/05/panerai-and-the-nazis/
FYI. Dödskalleloggan började användas när X MAS började jobba för nazisterna.
https://perezcope.com/2016/04/05/panerai-and-the-nazis/
Det var som fan. Hade jag ingen aning om. Då känns den inte lika emo längre.
Hade jag ingen aning om, se där. Trodde det var GG’s egna. Då är den ju inte lika bra längre...
Jag känner inte att det blev något poopande på partytFörlåt för partypoopandet.