• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Guinand

Flygare på gummi - tja varför inte?
4D1C209F-CCF1-4595-9DBE-B59C11EC177F.jpeg

Men visst kan man specialbeställa med andra visare? Det var väl verkligen tillmötesgående med ändringar @Dr. D ?

jo fast tror @rambo_amadeus frågat och de som han vill ha finns bara till 42mm..?

Korrekt, de jag efterfrågade fanns endast till 42mm. De var dock väldigt tillmötesgående och kollade om det ändå skulle passa. Dessvärre var min.visaren lite för lång.

Så kanske det är?

Sen händer det mer på GMT´s tavla, lite bling då innersidan av boetten vid tavlan är metallren och mer lutande än Starfighterns som dels är mattare men inte lutande utan mer rak om ni förstår hur jag menar.

Starfighter;
1653376122191.png

GMT;
1653376195755.png
Så kan det var. Interssant dock att nu när jag tittar på datorn så upplever jag inte GMT som större utan nästan tvärtom. Minst sagt konstigt o_O

Tillbaka
Topp