Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt bra. Har frtf svårt att släppa den. Önskar som sagt att den hade samma visare som org. om flera än jag tjatar så kanske de fixar det@rambo_amadeus
Här bilder från ett annat forum på STF2 - snygg!
Lustigt att den ibland ser ut att ha blå tavla.
Tror det är välvda glaset som bara har AR på insidan - svårfotad!Den är riktigt bra. Har frtf svårt att släppa den. Önskar som sagt att den hade samma visare som org. om flera än jag tjatar så kanske de fixar det
Kan det vara AR som gör att tavlan upplevs som blå?
Men visst kan man specialbeställa med andra visare? Det var väl verkligen tillmötesgående med ändringar @Dr. D ?Den är riktigt bra. Har frtf svårt att släppa den. Önskar som sagt att den hade samma visare som org. om flera än jag tjatar så kanske de fixar det
Kan det vara AR som gör att tavlan upplevs som blå?
jo fast tror @rambo_amadeus frågat och de som han vill ha finns bara till 42mm..?Men visst kan man specialbeställa med andra visare? Det var väl verkligen tillmötesgående med ändringar @Dr. D ?
Aha okjo fast tror @rambo_amadeus frågat och de som han vill ha finns bara till 42mm..?
Men visst kan man specialbeställa med andra visare? Det var väl verkligen tillmötesgående med ändringar @Dr. D ?
jo fast tror @rambo_amadeus frågat och de som han vill ha finns bara till 42mm..?
Korrekt, de jag efterfrågade fanns endast till 42mm. De var dock väldigt tillmötesgående och kollade om det ändå skulle passa. Dessvärre var min.visaren lite för lång.
På med Steveo-strutsen . Eller ditt British racing gröna läder!Blått gummi?
Måste nog erkänna mig besegrad och säga att det där är den absolut ballaste Guinanden på forumet.Blått gummi?
hm....jag kanske skulle köpa ett svart struts till den också?På med Steveo-strutsen . Eller ditt British racing gröna läder!
Ja det är det gröna från Steveo jag tänkte på. Och länken är också väldigt fin. Fin klocka som passar det mesta!hm....jag kanske skulle köpa ett svart struts till den också?
Du tänker på det jag har till STF?
Den ska upp på ett orange dykarband när det kommerJa det är det gröna från Steveo jag tänkte på. Och länken är också väldigt fin. Fin klocka som passar det mesta!
Är ursprungstanken att det är till denna som oranga dykarbandet ska användas till? Eller tänkte du vara crazy och testa? Ser fram emot att se .Den ska upp på ett orange dykarband när det kommer
Köpte ett 20mm orange till 756:an men kan nog passa på den här ocksåÄr ursprungstanken att det är till denna som oranga dykarbandet ska användas till? Eller tänkte du vara crazy och testa? Ser fram emot att se .
Håller med. Är det att den sitter lägre iom gummi vs. länk Är GMT också 42mm?Visst ser GMT större ut än Starfightern?
Så kanske det är?Håller med. Är det att den sitter lägre iom gummi vs. länk Är GMT också 42mm?
Så kan det var. Interssant dock att nu när jag tittar på datorn så upplever jag inte GMT som större utan nästan tvärtom. Minst sagt konstigtSå kanske det är?
Sen händer det mer på GMT´s tavla, lite bling då innersidan av boetten vid tavlan är metallren och mer lutande än Starfighterns som dels är mattare men inte lutande utan mer rak om ni förstår hur jag menar.
Starfighter;
GMT;
Borde va?@Jamterik Ska du inte lägga upp lite bilder på din Chronosport?