Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej nej, det ör du som är stor!Fasen vad den är liten!
Jisses vad jag har många väldigt ICKE PK, svar på det inlägget.....Nej nej, det ör du som är stor!
Snyggt! Lädret kommer troligtvis bli ännu bättre med lite användning .
Ingen i tråden såvitt jag vetNågon som brukar Kalendar 31 på länk?
Lite synd.Ingen i tråden såvitt jag vet
Du kan bli den försteLite synd.
Det är sannerligen en lockande tanke, listan med klockor att införskaffa har utökats betänkligt på senare tid...Du kan bli den förste
Tittat på den ett flertal gånger och gillar klurigheten men än så länge inget mejl till Petra/MathiasDet är sannerligen en lockande tanke, listan med klockor att införskaffa har utökats betänkligt på senare tid...
Så lite tid, så många referenser.
Då väntar jag att maila tills Lucia så slipper jag vänta så länge på svar... #ingastudieskulder .Finns några foton i den här tråden, dock på läder.
Neue Uhr: Guinand Kalender 31
1690 € Kaliber GUI-1 auf Basis SW220-1 42,0 mm Durchmesser 11,4 mm Höhe 20 mm Bandanstoß Die Anzeige der Monatstage 1-30 erfolgt über den Kalenderzeiger. Am Datumswechsel vom 30igsten Tag des Monats zum letzten Monatstag verharrt der Kalenderzeiger auf 12 Uhr und die Indikatoranzeige bei 6...uhrforum.de
Dra ett mejl och fråga om de inte kan fota den på länk?
Petra brukar svara fort, dock inte innan jul
Är bandet 21mm?
Japp, köpte det till en annan.Är bandet 21mm?