Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är förbluffad hur bra det blev med vit.Vilken är bäst?
Mörkblått direkt mot svart blir lite märkligt tycker jag?Jag är förbluffad hur bra det blev med vit.
Mer marin känsla. Perfekt för propellerplan med pontoner.Vilken är bäst?
Den vita helt klart!Vilken är bäst?
Du kommer inte gilla, du kommer ÄLSKA!Bra sugen på att klicka hem den
Kommer jag gilla/tröttna på boettformen är frågan ?
Fast jag skulle ha nog valt din "fabriksmoddade" variant av DuoIndicator.Du kommer inte gilla, du kommer ÄLSKA!
Den blev inte så tokig?Fast jag skulle ha nog valt din "fabriksmoddade" variant av DuoIndicator.
Jag gillar 3-9 bäst av dom du nämner. Som Starfighter Pilot 2Den blev inte så tokig?
Gillar kronografer som har 3-6-9 bättre än 6-9-12. Eller om det är duo 3-9 men 12-6 fungerar.
Har nästa helt gått över till läder - länken är fin men hittar man rätt läder så är det överlägset tycker jag.
Läder är bekvämt, drar inte hårstrån, och formar sig bättre på handleden än länk. Men själv tycker jag ändå att länken är absolut snyggast på min modell.Har nästa helt gått över till läder - länken är fin men hittar man rätt läder så är det överlägset tycker jag.
Visas nästa lördag!Nyheter på G
Ryktena säger att det kommer några stycken under året.
Den första kommer i Mars och ska jag spekulera i vad så satsar de vidare på samma härdning av boetten som HS106.
Sen Tri Compax 3, 6, 9 placeringHS106 - Guinand Pilot Watches
At a glance Dial design based on our anniversary model HS100, limited to 106 pieces Limited edition number engraved on the movement's rotor as "XXX of 106" Elaborately designed, three-part dial with inlaid dials for the white-printed auxiliary dials Satin stainless steel case, case surface...www.guinand-uhren.de
Visare och boett som Pilot Crono 42/HS106 och siffror som på Flieger chrono.
Jag tror att den kommer släppas strax före Time to Watches i Genève - 28 mars till 1 april 2023.
Snyggt! Ser ut att vara mediumlängd till GMT och large till Starfightern? Båda Guinands variant? Vilken längd föredrar du för dina.... 188mm?
Båda är Di-Modell och gmt ser längre ut på bilden. Skulle nog säga att normallängden från Guinand passar bäst. Orginalet som jag har på Starfightern är i det längsta laget.Snyggt! Ser ut att vara mediumlängd till GMT och large till Starfightern? Båda Guinands variant? Vilken längd föredrar du för dina.... 188mm?