• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hämta ut klocka 1år efter service

Merlin

Vacheron
2-Faktor
När jag fick tillbaka min gamla 16570 från en annan stor AD var det en mängd stavfel på servicekvittot, bland annat "ej pålering" haha!

AD ringde i går rätt irriterad över att jag inte hämtat grejerna efter 2år.
"Tar en jävla plats"

Missade att säga till om ej pålering?


tuteurs_sel_2.jpg
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Tycker inte det är SÅ märkligt att folk (mig inkluderad) är nyfikna på vilken klocka det handlar om. Det är ändå ett klockforum vi är på. Och en tråd som är på 4 sidor har ändå väckt en del intresse! Lite antiklimax upplevde åtminstone jag när TS postade en bild på servicekvittot. Kände det lite som att jag följt den här tråden i ”onödan”. Men det kanske bara är jag...
 

ThomasP

Cartier
2-Faktor
När jag fick tillbaka min gamla 16570 från en annan stor AD var det en mängd stavfel på servicekvittot, bland annat "ej pålering" haha!
Vilket öde att i sin tro tackat ja till en polering och sedan när man ska hämta ut klockan få den överlämnad pålerad som självaste Bockstensmannen. :D
Nu blev det väldigt klart och tydligt varför så många undviker detta vid service.
 

chekkarn

Breitling
Tycker inte det är SÅ märkligt att folk (mig inkluderad) är nyfikna på vilken klocka det handlar om. Det är ändå ett klockforum vi är på. Och en tråd som är på 4 sidor har ändå väckt en del intresse! Lite antiklimax upplevde åtminstone jag när TS postade en bild på servicekvittot. Kände det lite som att jag följt den här tråden i ”onödan”. Men det kanske bara är jag...
Mest intressant var det fram till orsaken till den inte hade hämtats ut kom upp. Härlig tråd :)
 
Topp