Jag håller med. Av jackorna du (@Marcilus) visar vinner helt klart Woolrich även i mina ögon.Woolrich alla dagar i veckan, grymt bra alroundjacka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag håller med. Av jackorna du (@Marcilus) visar vinner helt klart Woolrich även i mina ögon.Woolrich alla dagar i veckan, grymt bra alroundjacka
Jag tänkte klipp en grön. Var på Paul & Friends igår på NK och de sa att de tror att de får in den igen eftersom de hade den förut
Jag håller med. Av jackorna du (@Marcilus) visar vinner helt klart Woolrich även i mina ögon.
Snyggt! Var nära på att klicka hem Shadow project jackan häromdagen.. Tvekade pga glansiga "ytan", hur känns den? Har råkat repa upp några dunjackor med sånt nylontyg och det gör ont.Handlat lite. Kamelfärgad rock från Calvin Klein och dunjacka från Stone Island Shadow Project. Kittad för vintern. Till hösten har jag en grön Stone Island Micro Reps
http://www.stoneisland.com/us/stone.../down-jacket_cod41651348lb.html#dept=ctsndjck
http://se.calvinklein.com/store/en/...-cashmere-blend-coat---carlo-k10k100179901--1
Tack! Tycker den är riktigt trevlig. Varit lite anti glansiga jackor förr men denna är riktigt snygg. Fanns på NK i slutet av förra veckan så glid dit och kläm lite. Men ja, när du säger det så är den säkert rätt känslig.Snyggt! Var nära på att klicka hem Shadow project jackan häromdagen.. Tvekade pga glansiga "ytan", hur känns den? Har råkat repa upp några dunjackor med sånt nylontyg och det gör ont.
Var faktiskt & klämde på den, verkar ligga mellan M & L i storlekarna, lagom drygt. Men den kändes schysst, lite glansig för min smak dock så fick bli den lite tunnare dunjackan utan luva i mattare svart.Tack! Tycker den är riktigt trevlig. Varit lite anti glansiga jackor förr men denna är riktigt snygg. Fanns på NK i slutet av förra veckan så glid dit och kläm lite. Men ja, när du säger det så är den säkert rätt känslig.
Trevligt köp. Var inne både på den och på den med luva men när jag såg den från Shadow Project så var det game over för min delVar faktiskt & klämde på den, verkar ligga mellan M & L i storlekarna, lagom drygt. Men den kändes schysst, lite glansig för min smak dock så fick bli den lite tunnare dunjackan utan luva i mattare svart.
Var bor du? Hur frusen är du? Vad ska du använda rocken till? Hur tjock rock tänker du dig?så ni som kör med rock, funkar en rock hela vintern? är fortfarande kluven om man ska köpa en till rock ( kanske med väst / tunndunjacka under) eller en tjock parkas? ( typ woolrich)
Var bor du? Hur frusen är du? Vad ska du använda rocken till? Hur tjock rock tänker du dig?
Jag har ullrock på väg till/från jobbet, med lämpligt antal lager under.
I pulkabacken har jag parkas.
I skidbacken har jag skaljacka.
Osv.
Köp en rock om du tycker det är snyggt och det passar din stil. Inte så svårt att känna om det är lagom varmt.Stockholm, inte så jätte frusen, till och från jobbet, typ söndags promenader, vanliga vardags grejer, så att säga, middag med frun.
Jag har medium på den & large vanligtvisVad säger ni om Fjällräven Greenland? Är de stora i storlekarna? Jag har iaf fått för mig det. Har normalt Small, önskar en jacka som en tjockare tröja får plats under men ändå inte pösig om en har t-shirt...
Som @donnie säger, fick gå ner en storlek också i den. Kör M vanligtvis, men i denna S. 178cm/78kg-ish om de hjälper något.Vad säger ni om Fjällräven Greenland? Är de stora i storlekarna? Jag har iaf fått för mig det. Har normalt Small, önskar en jacka som en tjockare tröja får plats under men ändå inte pösig om en har t-shirt...
Vad säger ni om Fjällräven Greenland? Är de stora i storlekarna? Jag har iaf fått för mig det. Har normalt Small, önskar en jacka som en tjockare tröja får plats under men ändå inte pösig om en har t-shirt...
Jag har en Ugo, (förra modellen) är skit nöjd.Vad tycker panelen om Parajumpers?
Jag har en Ugo, (förra modellen) är skit nöjd.
Har en ugo och en portland och är supernöjd.Vad tycker panelen om Parajumpers?
Är på jakt efter en ullrock i marinblått!
Gärna lik dom som blivit upplaga tidigare i tråden, men på en mer begränsad student-budget...
Edit: kanske inte riktigt student-budget, men inte över 5'
Edit2: är rätt smal, så gärna något slimmat
Har samma request! Gärna grå. Hilfe!Är på jakt efter en ullrock i marinblått!
Gärna lik dom som blivit upplaga tidigare i tråden, men på en mer begränsad student-budget...
Jag har Uniqlos och är nöjd.Är på jakt efter en ullrock i marinblått!
Den här är schysst , vet inget om kvalitén dock . https://www.brothers.se/shop/jackor/rockar/ry-humphrey-coat-1Är på jakt efter en ullrock i marinblått!
Är på jakt efter en ullrock i marinblått!