Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det bara jag som inte gillar att se live-spelningar med artister jag gillar? Tycker ofta att man har för höga förväntningar...tryggare att inte behöva se sina darlings begå harakiri med plågsamt mellansnack, ej bortretuscherade ölmagar och på tok för många extranummer... Undantaget artister med humor och självdistans, som typ, eh, Morrissey.
Gillar däremot att se artister live som jag inte gillar. Typ som Springsteen, jag tycker att Springsteen är pretentiös smörja men han är grym live, det får jag ge honom.
tycker tvärtom, en jävla pretentiös smörja live med massa ointressant snack och utfyllnadslåtar i vart fall i Sverige. Undantaget; the Ghost of Tom Joad. Sett 2 gånger kan tilläggas. Stadion 2009 och Ullevi 2012
Var också på rekordspelningen med Bruce på Ullevi, heeelt makalös minst sagt tyckte jag!Rammstein live aus Berlin...check
Bruce Springsteens senaste rekord på Ullevi...check
Båda var helt otroliga
sax solot i jungeland...finns fan inga ordVar också på rekordspelningen med Bruce på Ullevi, heeelt makalös minst sagt tyckte jag!
Hört mycket gott om armin på bråvalla, var tyvärr inte där.Har sett på en rad EDM artister men höjdpunkten var deffinitivt Armin van Buuren på Bråvalla 2013, hade inga som helst förväntning. Trodde det skulle vara som Aviciis spelningen men icke sa nicke, herre min gud, jag rös igenom hela hans set.
Nu väntar man bara på Eric Prydz
Din jevel, jag förväntar mig en extrem återkoppling när du kmr tillbaka!Hört mycket gott om armin på bråvalla, var tyvärr inte där.
Prydz om 2 veckor, sjukt taggad.
Jag har släppt taget om New Order efter Get Ready. Såg dem senast 2001 på Area:One-festivalen i LA. De har en ny skiva på G - utan Hooky - har jag förstått. Är den något bra? Var spelar dom 8/11?Orkar inte återge alla spelningar men är svintaggad för i går, innan det officiella släppet, landade jag biljetter till New Order 8/11
Jag släppte egentligen efter Republic men har hittat dom igen. Ny platta i september utan Peter Hook. Hört nåt litet smakprov och det verkar ok. Oklart hur Bernie tänkte lösa basgångarna utan Hook, det blir ju inte riktigt samma... Åtta spelningar bara och här är det på Annexet.Jag har släppt taget om New Order efter Get Ready. Såg dem senast 2001 på Area:One-festivalen i LA. De har en ny skiva på G - utan Hooky - har jag förstått. Är den något bra? Var spelar dom 8/11?
Ok. Får se om glöden tänds igen. Republic var väl sista bra albumet, men känslorna för "den stora kärleken" tynar långsamt så därför så tvingade jag mig till att tycka om Get Ready. Lee Coombs-remixen av Crystal är underbar. Kanske kan lågan tändas igen... Det är några kul personer (The Vikings) som följer/följde grupper på deras konserter. Ha det så kul.Jag släppte egentligen efter Republic men har hittat dom igen. Ny platta i september utan Peter Hook. Hört nåt litet smakprov och det verkar ok. Oklart hur Bernie tänkte lösa basgångarna utan Hook, det blir ju inte riktigt samma... Åtta spelningar bara och här är det på Annexet.