Kungligt!!!En av de coolaste spelningarna var när jag såg Jimi Jamison från Survivor på Harry B James i stockholm. Fasiken vilken spelning, va mitt i veckan och lagom med folk.
Tänk om man kunde varit med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kungligt!!!En av de coolaste spelningarna var när jag såg Jimi Jamison från Survivor på Harry B James i stockholm. Fasiken vilken spelning, va mitt i veckan och lagom med folk.
Jag var där....och typ 60000 andra, nä 120 000 blev det väl till slut?En spelning man önskar att man varit på det är Springsteen på Ullevi -85, den gången arenan sprack
det måste ha varit en upplevelse utöver det vanliga, är det nån spelning det kommer pratas om om 100 år så är det denJag var där....och typ 60000 andra, nä 120 000 blev det väl till slut?
Stod på innerplan och gick mot löparbanorna att köpa en bira, när Cadillac Ranch brakade igång, hela marken började att gunga, ungefär som när man står i en roddbåt.
Killen i ölståndet såg lite skakig ut och muttrade nåt om att "hela stället kommer att rasa".
Har två biljetter med trerätters till Johan Glans världsturné i JanuariBlev väl lite sådär pirrigt igår. En av mina svenska favoritkomiker.
Tungt, oggi.. tungt.14 - 16 oktober betar jag av några stycken iallafall...
Kal P Dal alltså? Had han blåa skor?Inte så förtjust i konserter men vissa artister måste man ju bara se:
Devo, Dire Straits, James Brown, Michael Jackson, Metallica, Prodigy, Santanta, Bowie, Kal P Dal etc.
De artister jag skulle velat se men tyvärr inte sett är Jimi Hendrix, Elvis och Bob Marley.
HakaTungt, oggi.. tungt.
Inte tillräckligt cool!
Haha ja, Kal P Dal var en grym man. Han låg långt före sin tid med ett radioprogram som sändes i Malmö. Mycket populärt och 10-20 år senare gjorde alla likadant. På scen gav han allt och lite till. Tyvärr brände han nog ljuset i båda ändar och gick ur tiden lite väl snabbt. Träffade honom faktiskt på flygplatsen i Agadir av alla ställen. Såg honom live ett par gånger.Kal P Dal alltså? Had han blåa skor?
Avis, det hade varit skoj att få se honom.
Stod på planen till vänster om mixerbordet när det gungade, ja konserten var enorm men känslan efteråt var, aldrig mer Bruce Springsteen !det måste ha varit en upplevelse utöver det vanliga, är det nån spelning det kommer pratas om om 100 år så är det den
En överdos av perfektion??Stod på planen till vänster om mixerbordet när det gungade, ja konserten var enorm men känslan efteråt var, aldrig mer Bruce Springsteen !
Det var kort sagt ”för mycket”.
av ”apparat” snarare, tidningarna var också del av detta.En överdos av perfektion??
Kul tråd.
En dag som sticker ut för mig är den 28 juni 1996. Just denna dag fick jag se osannolikt många favoriter.
Ha! Det må jag säga, många artister blev det!Kul tråd.
En dag som sticker ut för mig är den 28 juni 1996. Just denna dag fick jag se osannolikt många favoriter.