Number 6
Basic
Burnely borta som har två torsk och ett kryss. Jag tror på oavgjort.Taggade eller? TAGGADE?!
...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Burnely borta som har två torsk och ett kryss. Jag tror på oavgjort.Taggade eller? TAGGADE?!
...
![]()
Burnely borta som har två torsk och ett kryss. Jag tror på oavgjort.
Mourinhos 7 point football philosophy (Källa: The Special One av Diego Torres, 2015):Instinktivt kände jag att jag ville anmäla det här inlägget, men låt gå..
Tyvärr är det ju där vi är. Med all sannolikhet så är det negativa känslor efter matchen idag. I bästa fall gnetar vi till oss en icke övertygande seger, vilket är.. Tja.. Inte positivt. Alla andra scenarier (övertygande seger har jag i princip uteslutit) är än värre.
Kul nu!
Ja det var ju ett steg i rätt riktning igår iallafall. Martial verkar ju hittat nån form av identitet. Pogba blandar och ger. Vi hade tur att Smalling klarade sig från ett andra gult. Största problemet är ju gameplan (eller rättare sagt avsaknad av) framåt. Mycket märkligt men det är precis som om varje gubbe får improvisera på egen hand så fort vi är över mittlinjen. När träbenet Lukaku kom in så stagnerade anfallen tyvärr. Han känns helt malplacerad i Mourinhos spelplan. Fred tycker jag ändå ska spela mer från start.
Jag har idag läst att följande är mer eller mindre klara: Carrick, Blanc och Pochettino. Frågan är vem som vågar ta jobbet.
Kan verkligen rekommendera 1unitedtravel, överlägsna i allt.Ni som har vart och kollat på matcher, köper ni sportpaket från arrangörer typ gosporttravel eller finns det något annat sätt ni rekommenderar?Gärna där endast en biljett mot Cardiff inte kostar 3k!
Svårtippat. Vårt mittfält (främst) och anfall är väl inte superstarkt direkt... Å andra sidan vet jag inte var Chelsea står. Tror vi kan gneta oss till en seger idag faktiskt. Men det blir nog en jämn match. Tror inte på många mål. City och Liverpool känns tyvärr som i en klass för sig i år (också),Ska vi väcka denna tråd idag med tanke på premiär kanske?
Vad tror alla?
Jag hoppas på vinst 1-0 eller 2-1 mål av Martial och/eller rashford
Tror också det blir en jämn match och håller med om att pool och city tyvärr ser väldigt starka ut i år också.Svårtippat. Vårt mittfält (främst) och anfall är väl inte superstarkt direkt... Å andra sidan vet jag inte var Chelsea står. Tror vi kan gneta oss till en seger idag faktiskt. Men det blir nog en jämn match. Tror inte på många mål. City och Liverpool känns tyvärr som i en klass för sig i år (också),
Efter en halvlek; matchen speglar väl våra lagdelar rätt bra. Chelsea bättre än oss. Svag halvlek spelmässigt, rätt bra med vilja dock.Vad tycker ni om startelvan? Jag hade gärna sett James starta. Är det bara jag som inte vill se lingard i United längre? Folk säger hela tiden att han utvecklas och att man ska gw honom tid men han är inte ung längre och tycker inte han håller måttet