• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HEUER-tråden

1965ek

Patek
2-Faktor
Se där, man lär sig något nytt varje dag :) Lite trist så klart med TH krona men hade också prioriterat att få den tätt.
Japp och nu fått en offert inkl arbete...

The crown and tube replacement is $90
Gasket package $25
Pressure test to 100m $25
Sapphire crystals $60
Nytt batteri skulle de bjuda på... vad tycker panelen? Fick även erbjudandet att reluma visarna men det är för mig helt fel.

Helt ok kan jag tycka. Funderar mest på safirens nödvändighet eller ej. Till detta så kommer såklart frakt och moms/ tull...
 
Senast ändrad:

PR1973

Rolex
Pledge Member
Japp och nu fått en offert inkl arbete...

The crown and tube replacement is $90
Gasket package $25
Pressure test to 100m $25
Sapphire crystals $60
Nytt batteri skulle de bjuda på... vad tycker panelen? Fick även erbjudandet att reluma visarna men det är för mig helt fel.

Helt ok kan jag tycka. Funderar mest på safirens nödvändighet eller ej. Till detta så kommer såklart frakt och moms/ tull...
Låter helt ok tycker jag. Men om det inte är repor på originalglaset hade jag struntat i att byta det.
 

cmbodell

Breitling
Måste bara posta två av mina favoriter jag också... sjukt mycket härliga klockor här!
5AB80FB4-45EE-4A44-B84D-42C58CCDAB3B.jpeg
E04D248A-F778-4950-89D4-CDCFB215BD69.jpeg
 

RobRoy

Panerai
2-Faktor
Senast ändrad:

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Kanske ska lugna sig en aning med förväntningar då priserna på denna typ av klockor är kopplat till tavlans skick. Utan att vara någon större Heuer-nörd så tror jag inte att Bukowskis-klockan och den i tråden är på samma nivå. Den ena var blank och fin och den andra ser rätt oxiderad och trött ut. Fortfarande en fin klocka givetvis men jag skulle inte planera badrummet än på en stund.
 

Teletomte

Rolex
2-Faktor
Kanske ska lugna sig en aning med förväntningar då priserna på denna typ av klockor är kopplat till tavlans skick. Utan att vara någon större Heuer-nörd så tror jag inte att Bukowskis-klockan och den i tråden är på samma nivå. Den ena var blank och fin och den andra ser rätt oxiderad och trött ut. Fortfarande en fin klocka givetvis men jag skulle inte planera badrummet än på en stund.
Relume lär påverka priset en del också.
 
  • Like
Reactions: Per

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag köpte denna Heuer för en massa år sedan men använder den aldrig. Jag jobbar med händerna och det känns lite risky att ha på armleden. Det står 2447 mellan luggarna eftersom jag kom inte på hur man posta på onthedash.com tänkt jag skulle efterfråga lite info har istället. ;-)
u3FSWlk.jpg

Fin klocka ! Lite klirr i kassan kommer du allt få ;)
Passar på att slänga upp en bild på min identiska Heuer!
FDA51B11-AE48-4295-9357-21CE8CF1F743.jpeg
 
Topp