Tipsa på HeuerForum on the dash när det drar ihop sigBoxen kommer att säljas på kvaliten i november.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tipsa på HeuerForum on the dash när det drar ihop sigBoxen kommer att säljas på kvaliten i november.
Jag ska göra det då Kaplans har lagt ut katalogen online. Vet att Carreran ska vara headline på auktionen.Tipsa på HeuerForum on the dash när det drar ihop sig
Rätt så häftigt, jag blev kontaktad av Hodinkee nu i eftermiddag angående Carreran, dom planerar att skriva en artikel om klockan och vill ha lite mer bilder osv.
Kul att kunna hjälpa till
Och lady datejust var väl en present till Ronnies mamma? Grym proviens på dem! Finns det någon historia bakom DDn?Rätt så häftigt, jag blev kontaktad av Hodinkee nu i eftermiddag angående Carreran, dom planerar att skriva en artikel om klockan och vill ha lite mer bilder osv.
Jag pratade med Tommy nyss han var på Gocart VMOMG !! The Hodinkee article will definately push this auction.
Good luck to Tommy
DDn var Ronnies, vi var inne och snackade med @Nymans Ur 1851 om dom kunde kolla med Rolex om det var en gåva till Ronnie vilket Tommy trodde var fallet.Och lady datejust var väl en present till Ronnies mamma? Grym proviens på dem! Finns det någon historia bakom DDn?
Grymt kul Wayne! Kom ihåg att göra reklam för KSRätt så häftigt, jag blev kontaktad av Hodinkee nu i eftermiddag angående Carreran, dom planerar att skriva en artikel om klockan och vill ha lite mer bilder osv.
Ja DJn var en gåva till modern.Och lady datejust var väl en present till Ronnies mamma? Grym proviens på dem! Finns det någon historia bakom DDn?
Ska göra detGrymt kul Wayne! Kom ihåg att göra reklam för KS
Beautiful watches @Darren Cal.11/12 but the first autavia is out of this world! Enjoy the trip and looking forward for that review
Have a great trip @Darren Cal.11/12 and please share some photos in this thread
Nice collection of watches your are bringing with you to Switzerland Looking forward to your review when you are back!
Datumet förstörde mycket tycker jag:/De döljer datumet ganska snyggt.
Varför är den för stor och varför är vridringen för bred? Idioter...De döljer datumet ganska snyggt.
Ska det va nytt ska det se modernt ut tycker jag.Datumet förstörde mycket tycker jag:/
3D-print?Ska det va nytt ska det se modernt ut tycker jag.
Håller med till 100%. Men de tänker nog rätt eftersom kunderna är nog inte i första hand de som har, har haft eller vill ha en gammal. Undrar hur stor den är?Varför är den för stor och varför är vridringen för bred? Idioter...
Vet ej. Ser mysko ut.3D-print?
Ok, är kanske inte såå stor? Är väl vridringen och lite till. 2-3 mm extra kanske? Bandhornen är förhållandevis korta också. Antingen behåller man väl formen eller så gör man något nytt?Håller med till 100%. Men de tänker nog rätt eftersom kunderna är nog inte i första hand de som har, har haft eller vill ha en gammal. Undrar hur stor den är?