Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry för sent svar, men det är den högra "subdialen" som har regatta timer.Vad är det som är yachting på denna?
Nja, det vet jag inte om jag kan hålla med om? Då ska man ha nedräkning och tydligare minutmarkeringar? Eller missar jag något?Sorry för sent svar, men det är den högra "subdialen" som har regatta timer.
Jag har läst lite om denna modell på olika forum och de har påstått att det är en seglarklocka men jag vet inte om det stämmer dock.Nja, det vet jag inte om jag kan hålla med om? Då ska man ha nedräkning och tydligare minutmarkeringar? Eller missar jag något?
Tror faktiskt inte detta stämmer, men om någon annan kan flika in är det uppskattat.Jag har läst lite om denna modell på olika forum och de har påstått att det är en seglarklocka men jag vet inte om det stämmer dock.
Grattis! Är det originallänk också?Sorry för sent svar, men det är den högra "subdialen" som har regatta timer.
Tack!Grattis! Är det originallänk också?
Ok. Lät som ett vääääldigt bra pris om det hade varit original.Tack!
Nej tyvärr så är det inte det, det är en noname-länk.
Trevlig debut på KSTänkte bidra med ett par bilder
från vintage-garderoben, 11630P samt 1163V, Är på jakt efter en originallänk till 1163:an..
Mycket bra duo! Välkommen!Tänkte bidra med ett par bilder
från vintage-garderoben, 11630P samt 1163V, Är på jakt efter en originallänk till 1163:an..
Tänkte bidra med ett par bilder
Ball!! Ett stort grattis från migÄntligen ägare till en Heuer!
Heuer carrera 1153BN "yachting" med inslag av brunt.
Den är i behov av service men jag gav 11k för den...
Stort tack!Ball!! Ett stort grattis från mig
Ser fram emot mer bilder inom kort!
Thanks, you are right, its a yema insert. I know at least one guy with correct inserts but they are not for sale unfortunately:/Hej Karate - i think its quite a respectful modification.
I dont dare use the word franken because in this case we know its impossible to find a genuine bezel insert. So you are making it as visually close as possible - well done !!
Is it a Yema insert ?? Lookin' good
http://www.lauritz.com/sv/auktion/herrarmbandsur-tag-heuer-autavia-1970-tal/i4349229/#
Herregud stackars urverk, nån som känner sig manad ? Kan ju bli ett rätt bra klipp för rätt person ?!
(Medveten om att den är TAG-märkt men hittade ingen bättre tråd)
Fick nog hem mitt nördigaste köp någonsin nyss. Men fan så cool! NOS TAG F1 alarmclock. Vet någon hur gammal den kan tänkas vara?
Boxen kommer att säljas på kvaliten i november.Är det någon som har koll på vem köparen av Ronnie Petersons Carrera var?
Ronnies bror sitter på originalboxen till just den klockan och vill gärna komma i kontakt med köparen.
Vi har kontaktat Sothebys (med hjälp av Kaplans) och dom verkade inte så värst intresserade av att förmedla informationen till köparen.