Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittar inte länken nu men de ger svar på dessa spörsmål genom att hävda att det kostar mycket att producera en specialare i en liten batch på plats i Schweiz. Lädret kostar, handmålade siffror kostar mm och hävdar i slutet av inlägget att man absolut inte kommer undan billigare om någon annan skulle utforska möjligheterna att tillverka en liknande "Made in Swiss" produkt.![]()
Hittar inte länken nu men de ger svar på dessa spörsmål genom att hävda att det kostar mycket att producera en specialare i en liten batch på plats i Schweiz. Lädret kostar, handmålade siffror kostar mm och hävdar i slutet av inlägget att man absolut inte kommer undan billigare om någon annan skulle utforska möjligheterna att tillverka en liknande "Made in Swiss" produkt.![]()
Nu när den börjar reta folk så blir jag mer sugen. Lite som att ha en tavla av Lars Vilks hemma.
Nu när den börjar reta folk så blir jag mer sugen. Lite som att ha en tavla av Lars Vilks hemma.
Priset känns inte högt utan snarare är högt; något i stil med på tok för högt, skulle jag vilja påståTycker klockan i sig har förbaskat trevlig design. Men priset känns högt.
Tråkigt att dom inte gjort någon finish på verket. Ser Riktigt sorgligt ut..
Tycker klockan i sig har förbaskat trevlig design. Men priset känns högt.
Tråkigt att dom inte gjort någon finish på verket. Ser Riktigt sorgligt ut..
Haha de har byggt upp mycket hype i förtid och så kommer de ut med det där fiaskot...Pinsamt, sen fick man nedräkning via Mail ett par dagar i rad innan dessutom.
Glöm nu inte att alla andra ni följer på instagram också säljer sig.
Jag misstänker starkt att detta är en del av deras affärstrategi och marknadsföring. Målet är nog att nå ut till många och inte att få klockor såld. Annars är detta ett skämt.
Man måste ta risker för att lyckas.Är det tanken bakom så är det genialiskt, men otroligt riskabelt med. Så jag tror inte det är planen.
Ser inte hur det här skulle vara genialiskt. Visst har produkten lett till att varumärket fått ökad synlighet, men det har varit genomgående väldigt negativ sådan. De har skött kommunikationen fantastiskt dåligt, bland annat genom att stänga av kommentarsfält (vilket lett till ökad frustration och att användare skriver på ALLA deras övriga bilder och kanaler istället) och oklara förklaringar på Facebook. Bilden på verket, som de tidigare postat i en kommentar på FB, har exempelvis raderats.Är det tanken bakom så är det genialiskt, men otroligt riskabelt med. Så jag tror inte det är planen.