Var vänlig utveckla vad det är du vill ha sagt.herre gud skämtar du eller
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var vänlig utveckla vad det är du vill ha sagt.herre gud skämtar du eller
Krävs ganska rejäla smällar för att keramik skall sprickaTyp just det får mig att tveka kring om jag skall eller icke skall köpa en Chanel J12
Hela klockan är ju gjord i keramik...
Ok det låter ju bra, det känns ju mer än lovligt motsägelsefullt att man måste behandla en dykarklocka med silkesvantar.Krävs ganska rejäla smällar för att keramik skall spricka
nej tackVar vänlig utveckla vad det är du vill ha sagt.
Typ just det får mig att tveka kring om jag skall eller icke skall köpa en Chanel J12
Hela klockan är ju gjord i keramik...
Chanel J12 är snyggt på många män, jag försökte få köpa en till min fru men hon da nej tack. Låset kändes föv så där...herre gud skämtar du eller
Jag var in i den butiken i höstas och det är en av de trevligaste klockbutiker jag varit in i. Otroligt fint inredd och i ett fint område!Ingen frekvent besökare i denna tråd då jag inte har eller haft någon Hublot. Men i förra veckan var jag i Kyoto och snubblade över en fantastisk liten boutique! Jag har skrivit en resedagboksteåd i Kobra Kai:
https://klocksnack.se/threads/東京で腕時計を探している-mission-accomplished-sbgj231.87904/
Men tänkte att jag kunde posta lite bilder här Om man gillar Hublot och kommer till Kyoto är detta ett måste.
Verkligen! Älskar den traditonella entrén mot gatan.Jag var in i den butiken i höstas och det är en av de trevligaste klockbutiker jag varit in i. Otroligt fint inredd och i ett fint område!
https://klocksnack.se/threads/hublot-big-bang-steel-44-5mm.89231/Hej på er Hublotfantaster!
Skulle ni säga att denna big bangen är överpolerad? Ska nämligen åka och kolla på den imorgon & möjligtvis slå till.
Dessutom undrar jag vad ni skulle säga är ett vettigt pris för denna som är en 2012 fullset?
https://klocksnack.se/threads/hublot-big-bang-steel-44-5mm.89231/
Det gick snabbt, vad var det som inte stämde? Undrar jag nyfiket.
Varför har du tagit bort det tidigare inlägget när du frågar om klockan?Hej!
Ingenting egentligen. Måste bara bli av med den innan bukowskis auktionen i April! Därav har jag lite framförhållning.
Du måste alltså bli av med klockan som du senast igår skrev att du skulle åka och kika på idag?Hej!
Ingenting egentligen. Måste bara bli av med den innan bukowskis auktionen i April! Därav har jag lite framförhållning.
Ingen jättebrådis, men tar ett tag att avyttra en Hublot. Lär inte få napp direkt.Du måste alltså bli av med klockan som du senast igår skrev att du skulle åka och kika på idag?
Lite Hublot på Basel 2018, en skottsäker kroko jacka kanske med fäste för klockan i armen?
Vad menar du med 'satsa på'? Du svarar på din egen fråga i mening #3.Är Hublot ett märke att satsa på? Tycker det är mkt pengar..skulle ju alla dagar i veckan välja Rolex