Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för material och ref?
Magnesium....Big Bang Mag Bang........Vad är det för material och ref?
Riktig häftig och annorlunda! Läcker matt finish på boett och bezel i kontrast till sunburst urtavlan.Magnesium....Big Bang Mag Bang........
Tack......precis som du beskriver......väger bara 72g.....udda pjäs...Riktig häftig och annorlunda! Läcker matt finish på boett och bezel i kontrast till sunburst urtavlan.
Flyter den?Tack......precis som du beskriver......väger bara 72g.....udda pjäs...
Teoretiskt bör den ju det......bjuder på en laser sunburstbild......bara mata på till dess du är konverterad....Flyter den?
Riktigt häftig modell! Hur stor är den rackaren, på 48mm?Trevligt tillskott till helgens F1 i Monaco.
Haft en big bang tidigare som jag sålde pga storleken. Tiden går... så sitter en king power på handleden istället
Trevlig fredag på er alla!
Precis, 48mm stor. Kunde inte låta bli, så jäkla fräckt att glasringen är byggd som en bromsskiva och sedan att den är gjord i zirkonium.Riktigt häftig modell! Hur stor är den rackaren, på 48mm?
Enkelt svar, båda modellerna finns, olika ref. på dem. Du hittar båda på Hublot hemsida exempelvisI den senaste katalogen från Hublot så ser Big bang Ceramic gold ut som första bilden.
När jag var inne i butiken så hade de en Ceramic gold inne men den ser ut som bild två och personalen säger att det är den senaste. Är det någon som vet hur det ligger till?
Ok, tack. Jag tänkte att den första kanske var en uppdatering av den andra, att man gör någon liten förändring varje år eller något för att inte stå stillEnkelt svar, båda modellerna finns, olika ref. på dem. Du hittar båda på Hublot hemsida exempelvis
Nix, samma modell i grund och botten, bara olika utförande på urtavlan i detta fall, samt att den ena har polerad keramisk bezel, den andra borstadOk, tack. Jag tänkte att den första kanske var en uppdatering av den andra, att man gör någon liten förändring varje år eller något för att inte stå still
Stort tack, har beställt den med borstad men blev lite kluven när jag hittade den andra då jag gillade de röda detaljerna och indexmarkeringarna i siffror.Nix, samma modell i grund och botten, bara olika utförande på urtavlan i detta fall, samt att den ena har polerad keramisk bezel, den andra borstad
Hur är lumen på den biten?
Usel!Hur är lumen på den biten?
Som min då
Lumen på min är inte den starkaste den hellerSom min då
Tyvärr inte, väntar fortfarande på att min AD skall få in 42mm UNICO, men det dröjer väldigt lång tid. När jag var hos Hublot i Genève i september förra året sade de att den skulle komma in i oktober. När den kommer till Sverige är oklart i nuläget, hoppas på så fort som möjligt
Tyvärr inte, väntar fortfarande på att min AD skall få in 42mm UNICO, men det dröjer väldigt lång tid. När jag var hos Hublot i Genève i september förra året sade de att den skulle komma in i oktober. När den kommer till Sverige är oklart i nuläget, hoppas på så fort som möjligt
Absolut, Hublot har ju slimmat till och minskat ned storleken på den nya kalibern av Unico i 42mm med mindre boett, bra att de satsat på en mindre modell på sitt flaggskeppUppfattat! Ramlade in på ett klipp när ablogtowatch visar upp den lite snabbt.. proportionerna såg riktigt bra ut för att vara nysläpp av Hublot.
Är det denna?Uppfattat! Ramlade in på ett klipp när ablogtowatch visar upp den lite snabbt.. proportionerna såg riktigt bra ut för att vara nysläpp av Hublot.
Det där ser ut att vara en (blingad) 42mm UNICO, hur kändes den på handleden?Är det denna?
Ganska köttig, var ett tag sen jag provade denDet där ser ut att vara en (blingad) 42mm UNICO, hur kändes den på handleden?
Haha, det är ju trots allt Hublot. Men, den sitter nog bättre än vad den ursprungliga 45mm sitter på mångas handleder, bl a min egnaGanska köttig, var ett tag sen jag provade den