Är det denna?
![]()
Precis!
Tycker den ser ut att sitta rätt okej ändå?! Klossigheten hör väl till lite på Big Bang serien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det denna?
![]()
Haha, det är ju trots allt Hublot. Men, den sitter nog bättre än vad den ursprungliga 45mm sitter på mångas handleder, bl a min egna
![]()
En Hublot skall inte gå obemärkt förbiPrecis!
Tycker den ser ut att sitta rätt okej ändå?! Klossigheten hör väl till lite på Big Bang serien.
Haha, givna valet om man hade haft handlederna att bära upp dem som gossarna du nämner med UNICO urverk och repfritt Magic gold. StenhårtAh den där kan nog bara Mayweather och The Rock bära upp.
Helt galetÄr det denna?
![]()
Mindre än vad? Jag tycker det är en för stor klocka.Nyfiken på hur Classic Fusion 42 bärs på en smalare handled, cirka 16,5 cm?
Vet att den bärs mindre men är lite orolig över lugg till lugg-måttet. Någon?
Ska testa vid första bästa tillfälle.
42a på 18cm. Testa en 38a istället, det hade jag kört på idag om jag nu köper CF igen.Nyfiken på hur Classic Fusion 42 bärs på en smalare handled, cirka 16,5 cm?
45mm ?Testade ett par goa dinkor idag. Riktigt bra alltså!
![]()
![]()
Har bara testat i butik men den är stor. Känns lätt och ligger bekvämt på armen dock.Nyfiken på hur Classic Fusion 42 bärs på en smalare handled, cirka 16,5 cm?
Big Bang Sang Bleu II - galet bra, listpris på cirka en halv mille
![]()
Kul med en klocktillverkare som vågar ta ut svängarnaBig Bang Sang Bleu II - galet bra, listpris på cirka en halv mille
![]()
Feeeeeet!Big Bang Sang Bleu II - galet bra, listpris på cirka en halv mille
![]()
Big Bang Sang Bleu II - galet bra, listpris på cirka en halv mille
![]()
Kool pjäs!Big Bang Sang Bleu II - galet bra, listpris på cirka en halv mille
![]()
Grymma bilder, ser väldigt avancerad ut i både design och komplikationerKool pjäs!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maffig! Mäter den 44?Kool pjäs!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
45mmMaffig! Mäter den 44?
Denna rackare beställd. Får den bedömt om 1 vecka.
Jävligt cool!Min weekend watch: BB black magicen favorit som får alldeles för lite wrist time.
![]()