AndersK
Basic
japp helt i keramikJävligt cool!
Är den keramisk eller vad är den gjord av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
japp helt i keramikJävligt cool!
Är den keramisk eller vad är den gjord av?
Okej, jag är ett fan av keramiska klockor, haft en keramisk Rado i flera år, kan säga att du inte ska tappa den i någonting haha, tappade min på ett plastgolv och den sprack... Men den ser fortfarande helt ny ut, trots nästan dagligt bruk i några år.japp helt i keramikråkat skrapa den mot metal etc som på stålklockar hade lämnat rispor, men denna ser fortfarande splitter ny ut. gäller bara att inte tappa den i stengolvet *knock on wood*
Tror den lämnade forumet tyvärr. Riktigt schysst modellDet såldes en Hublot CF Black Caviar i forumet för ett tag sedan... är den inte kvar hos någon av medlemmarna?
tråkigt.Tror den lämnade forumet tyvärr. Riktigt schysst modell
KöpProvade den här,![]()
Köp en, snabbt?!Har ingen Hublot så då får jag väl inte åka med![]()
![]()
Är ju i och för sig på rätt ställeKöp en, snabbt?!
Går att få väldigt prisvärt på chrono24.Om någon här inne har tröttnat, eller har en vän/bekant som går i tankarna att sälja sin Hublot Classic Fusion 42mm, vänligen PM mig.
Vill vara med i den här tråden![]()
https://luxurywatches.se/produkt/classic-fusion-42/Om någon här inne har tröttnat, eller har en vän/bekant som går i tankarna att sälja sin Hublot Classic Fusion 42mm, vänligen PM mig.
Vill vara med i den här tråden![]()
Frän rackareTrodde verkligen inte att denna skulle stanna länge. Men det kommer den att göra. Hublot Big Bang Aero Bang Carbon.
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt snygg! Minimalism at its finestNågra bilder på min MDM Genève i 36mm som landade för någon vecka sedan
![]()
![]()
![]()
Fin! Hur upplevs 36mm Hublot?Några bilder på min MDM Genève i 36mm som landade för någon vecka sedan
![]()
![]()
![]()
Bra storlek och sitter smäckert på handleden!Fin! Hur upplevs 36mm Hublot?
Fet. Bra jagat A!Några bilder på min MDM Genève i 36mm som landade för någon vecka sedan
![]()
![]()
![]()
Väldigt snyggtNågra bilder på min MDM Genève i 36mm som landade för någon vecka sedan
![]()
![]()
![]()
Tack!Väldigt snyggt
Är det systemkamera eller mobil? mycket bra kvalité på bilden
Snyggt med det vita gummit44 mm Big Bang Aero Bang
![]()