Mycket riktigt, provade F1an i en butik som sålde begagnat medans de andra var hos ad.Det dära var inte hos ad va? F1an som du hade på dig är ju den första som kom för ett antal år sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket riktigt, provade F1an i en butik som sålde begagnat medans de andra var hos ad.Det dära var inte hos ad va? F1an som du hade på dig är ju den första som kom för ett antal år sedan.
F1-modellen borde det väl vara lite prutläge på sedan Rolex tog över F1?Var och provade lite olika modeller nere i Spanien för någon vecka sedan och måste säga att jag fattade tycke för King Power F1, trots sin gigantiska storlek
på mina små handleder![]()
F1-modellen borde det väl vara lite prutläge på sedan Rolex tog över F1?
Någon som äger/ägt/klämt på en Hublot MDM? Hur känns de rent kvalitetsmässigt? Tycker dom är ganska fräscha faktiskt![]()
Din Hubbe bör vara från 2007/2008? 7750 är en riktig traktor till verk och inte på något sätt sämre än Rolex kaliber från 3130/3030. Dock är det dags att serva din LR om årtalet stämmer och ingen service utförts ännu. Har haft en Ice Bang mellan. 2007-2012, den klocka jag ägt som hållit tiden bäst....![]()
Hublot Big Bang Luna Rossa Nr 152 av 1000. Dock ganska besviken på Hublot om jag jämför med min submariner anno 1999. Har servat rolexen en gång på 17 år. Den kan ligga still i boxen i 2-3 år och sedan gå som tåget när man väl använder den, kan inte säga samma sak om Hublot och dess urverk. Vad tycker ni?
Ej haft en CF Chrono, dock så har jag ju en Ice Bang. Den är stabil. Tycker de är klart snyggare med 3-register än 2.Någon som haft en Classic Fusion Chrono 45 och kan dela med sig av lite erfarenheter...? Efter att ha haft typ 5 olika rolex i rad är jag sugen på att testa något nytt, valet står mellan big bang(44) i svart krimskramsik eller motsvarande i Classic fusion Chrono, kanske även med lite guldbezel och så då... Eller kanske CF utan Chrono med guld???
Tycker du ska köpa Aleks hubbe. Svinbillig och riktigt ball irl.Någon som haft en Classic Fusion Chrono 45 och kan dela med sig av lite erfarenheter...? Efter att ha haft typ 5 olika rolex i rad är jag sugen på att testa något nytt, valet står mellan big bang(44) i svart krimskramsik eller motsvarande i Classic fusion Chrono, kanske även med lite guldbezel och så då... Eller kanske CF utan Chrono med guld???
Fan dom e riktigt snygga!!Big Bang fredag....
Fortfarande kvar? Nöjd?Grattis till ett bra val!
Kul att du väljer hubbe, får väll bidra med mitt nyliga tillskott jag me
![]()
Den finns kvar,Fortfarande kvar? Nöjd?
Grattis , är det mdm modell?Nyss skaffat min första Hublot. Galet nöjd.![]()
Är den 38mm?Nyss skaffat min första Hublot. Galet nöjd.![]()
42mmÄr den 38mm?
Har sett att Hublot gör mycket reklam i sociala medier för sina "One Click Straps" men vet någon vart man kan se hela utbudet och priser?
Ex: https://www.instagram.com/p/BG13rqHj61Y/?taken-by=hublot
Just nu struntar jag i vad de kostar, ville bara se vad som fanns och till vilka modellerDu får nog kolla hos AD, de gamla gummibanden till BB kostar ca 5k, dessa lär inte vara billigare![]()
Roligt att se någon våga ta ut svängarna! Hur är läsbarheten med svart på svart, förresten?
I dagsljus, jättebra. I lite mörkare miljöer, rätt okej om du har fyra ben och säger mjauRoligt att se någon våga ta ut svängarna! Hur är läsbarheten med svart på svart, förresten?
Just nu struntar jag i vad de kostar, ville bara se vad som fanns och till vilka modeller
(One click borde inte passa min SOBB)
Du har ju bevisligen en smart Phone så upp med fler bilder för bövelen!I dagsljus, jättebra. I lite mörkare miljöer, rätt okej om du har fyra ben och säger mjau![]()
Du tänkte dig en sån här?Du har ju bevisligen en smart Phone så upp med fler bilder för bövelen!