• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hublot-tråden

Hej på er Hubloare.

Ropa in en MDM 36mm quartz i veckan som är på väg. Tänkte det var dags att prova modellen 😊

Jag vet att gummibandet är för litet så kommer behöva ett nytt. Skrev till Hublo sales som ganska tråkigt referera mig till hemsidan eller en butik för uppgift. Borde vara enkelt (tänkte jag) att ge en prisuppgift och kanske kunna beställa rätt hem men verka inte så..

Någon som vet vad nya gummiband till dessa modeller och var man enklast får tag i dem?

Kan bådr vara OEM eller schysta after market alternativ 😊

Trevlig helg!
Kolla med Bo Berggren i Stockholm. Har ingen koll på om det finns am-gummin till MDM men hade starkt rekommenderat att beställa ett måttanpassat oem-gummi.

Lite småtråkig utveckling hos Hubbe, 41mm Big Bang linjen har lagts ned helt. Kvar finns 44mm och 38mm för damer. Synd att denna mellanstorlek försvann som passar lite mindre handleder. I övrigt finns ju 42mm UNICO och 43mm ”nya” Big Bang med UNICO urverk. Hubbe vill tydligen att män enbart skall bära stora pjäser

Tillbaka
Topp