Visst är den!Ruskigt snygg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är den!Ruskigt snygg![]()
Unico 42 är grym!![]()
![]()
Kom en Hublot Big Bang Unico 42’ Titanium med två band idag.![]()
Låt mig styra oss på modern väg igenMåste kompensera för alla moderna Hubbar som postats på sistone
![]()
36mm MDM finns som automat också, blir då tjockare än quartzLite sugen på en äldre mdm/1521? Gärna i 18k men där spricker budgeten..guld på stål eller stål/guld..är de bara Quartz på 36mm? Nåt man bör tänka på?
Tycker inte den gör sig så bra i tvåton. Hade kört stål isf om pengarna för guld inte finns. Hade även valt kvarts, tunnare.Är otroligt sugen på en hel guld men finns väl inte på kartan o få för knappt 30k så får för tillfället nöja mig med en tvåton eller stål o se vad jag tycker men vet inte riktigt vad man ska ha koll på? Går de o få tag på packningar till dom? Vad är de för verk i automaterna? Dom är 36-38mm?
Tack för input! Håller nog med där lite..tvåton ser bara ”nästan” ut som en guld..Tycker inte den gör sig så bra i tvåton. Hade kört stål isf om pengarna för guld inte finns. Hade även valt kvarts, tunnare.
Aldrig gillat tvåton och svart tavla. Men väljer du annan färg blir det lite roligare.Tack för input! Håller nog med där lite..tvåton ser bara ”nästan” ut som en guld..
Om kungen kör tvåton duger det för mig!Tack för input! Håller nog med där lite..tvåton ser bara ”nästan” ut som en guld..
Kungen har koll nog för att köra HubbeOm kungen kör tvåton duger det för mig!
![]()
![]()
Har haft 4siffrig dj 1601/1603 o satt perfekt,,hur sitter en 1521/1580 i jämförelse? Kanske nån vänlig själ som har bild?
Hubloten ser ut o bära större tycker jag.![]()
![]()
Typ vad du frågar efter![]()
Den bär väldigt annorlunda iaf med tunn boett och tunt gummiband, väldigt trevlig imo!Hubloten ser ut o bära större tycker jag.
Vilken ref e de? Upp med mkt bilder nu allaDen bär väldigt annorlunda iaf med tunn boett och tunt gummiband, väldigt trevlig imo!
Här ser du hur tunn och fin den är:
![]()
1520.1Vilken ref e de? Upp med mkt bilder nu alla![]()
Bytte till länk på den här 1553an idag.
![]()
Här kommer lite bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
Citerar mina egna inlägg med en automatisk 1553. Den bärs rätt stort men inte riktigt lika stort som min gamla bb36a. Den är lite knubbigare än kvartsarna och mäter in på strax under 10mm. Men mycket beroende på att längden blir stor pga utformningen av luggar och bandfäste. Med länken på mäter den 49mm.Vilken ref e de? Upp med mkt bilder nu alla![]()
Skulle varit där en timme senare. Provade för att se storleken, den satt bra!![]()
En skön his and hers finns på Kaplans i helgen.