Väldigt snygg effektTyp så här. Gamla bandet var kanske lite mörkare än det nya här men inte mycket.
…och här ett oljemättat Cartierband:
hur mycket väta klarar det (ungefär)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt snygg effektTyp så här. Gamla bandet var kanske lite mörkare än det nya här men inte mycket.
…och här ett oljemättat Cartierband:
Fungerar att bada med. Blir lite fuktig men inte förstört. Sliter väl lite extra på lädret, spec saltvatten.Väldigt snygg effekt
hur mycket väta klarar det (ungefär)?
Tack!Fungerar att bada med. Blir lite fuktig men inte förstört. Sliter väl lite extra på lädret, spec saltvatten.
Bra kombo!Min första Hublot
Kan tänka mig en big bang i guld framöver. Får väl se…
10 av 10Nu snackar vi! Hublot Big Bang 38 mm, Fire Engine Red.
Den här klockan är så fel att den blir så rätt. Kvarts, diamanter och röd.
Storleken är perfekt för min del, den bärs aningen mindre än en 14060.
Snålt! Jag ger den 11/10.10 av 10
Låter som Yngwie men är nog något annatSnålt! Jag ger den 11/10.
"These go to eleven! Eleven, eleven, eleven." - Okänd. Eller? Stilpoäng till den som tar referensen!
Inte riktigt, men du är på rätt spår.Låter som Yngwie men är nog något annat
Inte riktigt, men du är på rätt spår.
Sorry för ot**
Spinal Tap
Snyggt ChristianNu snackar vi! Hublot Big Bang 38 mm, Fire Engine Red.
Tack!Snyggt Christian
Fantastisk klocka!Nu snackar vi! Hublot Big Bang 38 mm, Fire Engine Red.
Kul att du gillar den!Fantastisk klocka!
Hur är den storleksmässigt jmf med Classic fusion 38mm?
Jag har bara provat cf 42mm men den var alldeles för stor tyckte jag, har hört att cf 38mm ska bäras väldigt litet.Kul att du gillar den!
Den här bärs väldigt annorlunda, mer likt en äldre submariner, typ 5513. Min Big Bang är runt 13.3 mm tjock, i jämförelse; Classic Fusion är 9.8 mm tjock. Jag skulle även gissa på att bandet på min smalnar av från 24 mm och att Classic Fusion går från 22 mm.
Jag anser att storleken på den här är riktigt bra, däremot tyckte jag att Classic Fusion i 38 mm bars för litet och med det sagt föredrar jag mindre klockor, men något med proportionerna blev off.
Jag har bara provat cf 42mm men den var alldeles för stor tyckte jag, har hört att cf 38mm ska bäras väldigt litet.
Grym klocka hur som helst trots den vågade färgen
Tavlan är inte så stor och boetten är rätt stor kl 12 till 6. Gillar iofs mindre ur men det är ett bra bankrånarur.Jag har bara provat cf 42mm men den var alldeles för stor tyckte jag, har hört att cf 38mm ska bäras väldigt litet.
Ser ut som att det är en Big Bang 38 jag ska ta och provaTavlan är inte så stor och boetten är rätt stor kl 12 till 6. Gillar iofs mindre ur men det är ett bra bankrånarur.
Tavlan är inte så stor och boetten är rätt stor kl 12 till 6. Gillar iofs mindre ur men det är ett bra bankrånarur.
Hematit-smällen löste jag till en polare, men erbjöd mig att behålla den…Dra mig baklänges i gruset, vilken jäkla rackar-trio! 10/10
Aaah, fasen vad bra allihopa - fast på sina egna vis. Svårt bra trio.Tavlan är inte så stor och boetten är rätt stor kl 12 till 6. Gillar iofs mindre ur men det är ett bra bankrånarur.
Vill du ha automatiskt urverk kan du kolla på relativt nya BB One Click 38mm modellerna från Hubbe, övriga 38 BB är batteriklockorJag har bara provat cf 42mm men den var alldeles för stor tyckte jag, har hört att cf 38mm ska bäras väldigt litet.
Tack för tipset, jag ska ta och grotta ner mig lite mer i modellernaVill du ha automatiskt urverk kan du kolla på relativt nya BB One Click 38mm modellerna från Hubbe, övriga 38 BB är batteriklockor
Nästan sant, fanns automatiska 38 mm också. Utan bling.Vill du ha automatiskt urverk kan du kolla på relativt nya BB One Click 38mm modellerna från Hubbe, övriga 38 BB är batteriklockor
Aha, OK har missat detNästan sant, fanns automatiska 38 mm också. Utan bling.