• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hublot-tråden

Svårt att fotografera den här rackaren utan att det blir reflektioner i glaset och borstningen blir suddig 😅

Lämnade in den på rob.e och bad att få ett nytt band och en täthetsservice.
Fick ett kostnadsförslag på komplett service, gick inte att bara byta lite packningar, 8900 + 700 för en ny krona skulle det gå på. Kände att så mkt vill jag inte ha den badbar.

Magstarkt för ett helt vanligt eta kvarts, eller är det jag som är gnällig och snål 😄

Bandet kostar för övrigt 2700 och är mjukt och fint och luktar vanilj.

IMG_0845.jpeg

IMG_0847.jpeg

Man kan tycka att datumet borde lira med fönstret efter en service, sen fattar jag inte vad du mena med lekt med?
Spelar ingen roll när något är servat, kan ändå gå sönder? Om du backar visare och leker med datum kan du på många verk få datumet som på bild fast det inte är något fel på klockan. Rättar till sig när du låter visarna gå två varv åt rätt håll. Mao omöjligt att veta hur det ligger till här. Fråga säljaren.

Vad tror ni Hublot-fantaster om auktionen idag på Kaplans och Diego Maradona Big Bang:en? Har köparen gjort världens kap eller en riktigt dålig affär?

Klubbades för 26k så 31 200:- men behöver byta mellanboett och armband. Med tanke på att det är en keramisk mellanboett så är ju frågan vad den kommer landa på i slutändan. Vad tror ni?

Vad tror ni Hublot-fantaster om auktionen idag på Kaplans och Diego Maradona Big Bang:en? Har köparen gjort världens kap eller en riktigt dålig affär?

Klubbades för 26k så 31 200:- men behöver byta mellanboett och armband. Med tanke på att det är en keramisk mellanboett så är ju frågan vad den kommer landa på i slutändan. Vad tror ni?
Reparation/service blir dyrare än klockan iaf.

Svårt att se på bild om det spricka…blir spännande att se när man hämtar ut den🙂

Bilagor

• IMG_6333.jpeg
    IMG_6333.jpeg
    96.7 KB · Visningar: 1
  • IMG_6332.jpeg
    IMG_6332.jpeg
    41.5 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp