• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hublot-tråden

Inte en perfekt match, men bra trädgårdsfixarklocka

IMG_8295.jpeg

När man bara är ”statist” i mötet

IMG_8314.jpeg

Blev najs tycker jag, blacked out Tutti Frutti

IMG_8315.jpeg

Ser bra ut!!
Lite sjukt, när jag såg bilden du la upp en en annan tråd tyckte jag klockan såg lite off ut, men tänkte att ljuset dolde det blåa bandet…..icke 😀

Min Tutti ser ju nästan ut så med svarta gummit. Har aldrig varit fan av bjärta armband. Ska vara svart gummi……

Oströsslat idag…..ska smörja bandet…..

IMG_4815.jpeg

Ser bra ut!!
Lite sjukt, när jag såg bilden du la upp en en annan tråd tyckte jag klockan såg lite off ut, men tänkte att ljuset dolde det blåa bandet…..icke 😀

Min Tutti ser ju nästan ut så med svarta gummit. Har aldrig varit fan av bjärta armband. Ska vara svart gummi……

IMG_4815.jpeg
Smart, då matchar bandets yta boetten bättre!

Ser bra ut!!

IMG_4815.jpeg
Lite för extremt med armband i glada färger, kanske till semestern igen.

Gillar det svarta, poppar nästan ringen ändå mer. Surt bara att behöva ta fram skruvmejseln när jag vill ha All Black, men får det vara värt.

Beställde ett nytt gummi direkt från Hublot, de gör det snyggt.
Köpte även nyligen ett från Jarls Sandin, de levererade i en liten plastpåse.

IMG_8735.jpeg
IMG_8734.jpeg
IMG_8733.jpeg
Fick också plast från Jarl. Är väl meningen at återförsäljarna skall montera bandet. Men inte så premium när man får den i handen när man betalt 7-8' för gummihybrid.

Fick också plast från Jarl. Är väl meningen at återförsäljarna skall montera bandet. Men inte så premium när man får den i handen när man betalt 7-8' för gummihybrid.
Rätt b ja, ett band för 7-8' skall levereras på sidenkudde med ett glas bubbel till.

Nu kostade ett vanligt slätt gummi "endast" 2750:- från Jarl Sandin. Men för samma kostnad bjuder Hublot på frakt och ger lite mer premium-känsla mtp hur det är packat

Hej alla Hubbar, jag har en jättefin Big Bang Earl Gray 41mm Chrono som jag skulle vilja byta mot en Big Bang Unico eller något annat maffigt?! Hör av er!!
IMG_2195.png

Hej på er Hubloare.

Ropa in en MDM 36mm quartz i veckan som är på väg. Tänkte det var dags att prova modellen 😊

Jag vet att gummibandet är för litet så kommer behöva ett nytt. Skrev till Hublo sales som ganska tråkigt referera mig till hemsidan eller en butik för uppgift. Borde vara enkelt (tänkte jag) att ge en prisuppgift och kanske kunna beställa rätt hem men verka inte så..

Någon som vet vad nya gummiband till dessa modeller och var man enklast får tag i dem?

Kan bådr vara OEM eller schysta after market alternativ 😊

Trevlig helg!

Hej på er Hubloare.

Ropa in en MDM 36mm quartz i veckan som är på väg. Tänkte det var dags att prova modellen 😊

Jag vet att gummibandet är för litet så kommer behöva ett nytt. Skrev till Hublo sales som ganska tråkigt referera mig till hemsidan eller en butik för uppgift. Borde vara enkelt (tänkte jag) att ge en prisuppgift och kanske kunna beställa rätt hem men verka inte så..

Någon som vet vad nya gummiband till dessa modeller och var man enklast får tag i dem?

Kan bådr vara OEM eller schysta after market alternativ 😊

Trevlig helg!
Någon som har erfarenhet av att köpa ett nytt oem band och vet priset cirka eller har tipps på schyst after market alternativ? 😊

Tillbaka
Topp