Finns en del, sök här på forumet och läs tråden.Någon som har tips på prisvärda winderlådor?
Avhandlats flera ggr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en del, sök här på forumet och läs tråden.Någon som har tips på prisvärda winderlådor?
Någon som har tips på prisvärda winderlådor?
Ja men tänker ca 1000kr är jag ute och cyklar då?Som med allting annat får man vad man betalar för. Om du säger budget ska jag ge dig lite tips![]()
Alla bankfack är snart historia tyvärr. Det är bara en tidsfråga. Varför inte lagom stort kassaskåp som bultas fast i golvet? Jag är ingen samlare utan roterar endast ett fåtal klockor, men så hade jag gjort om det varit aktuellt. Min bror bor i hyresrätt och förvarar sitt hagelgevär i ett fastbultat vapenskåp i en garderob, det har inte varit några problem med hyresvärden.Jahapp… då var det dags igen.
![]()
Ja men tänker ca 1000kr är jag ute och cyklar då?![]()
Är inte så kul ifall man råkar vara hemma vid inbrott. Även få företag som godkänner att man förvarar mycket värde i rimliga skåp.Alla bankfack är snart historia tyvärr. Det är bara en tidsfråga. Varför inte lagom stort kassaskåp som bultas fast i golvet? Jag är ingen samlare utan roterar endast ett fåtal klockor, men så hade jag gjort om det varit aktuellt. Min bror bor i hyresrätt och förvarar sitt hagelgevär i ett fastbultat vapenskåp i en garderob, det har inte varit några problem med hyresvärden.
Är det värt att kolla på fack privat? typÄr inte så kul ifall man råkar vara hemma vid inbrott. Även få företag som godkänner att man förvarar mycket värde i rimliga skåp.
Yes, har ett sådant.Är det värt att kolla på fack privat? typ
![]()
Säkerhetsklassade bankfack i centrala Göteborg och Stockholm
Sveriges säkraste bankfack finns att hyra hos Svensk Värdeförvaring. Säkerhet, trygghet och diskretion är våra ledord.svenskvardeforvaring.se
Sant, tänkte inte så långt faktiskt.Är inte så kul ifall man råkar vara hemma vid inbrott. Även få företag som godkänner att man förvarar mycket värde i rimliga skåp.
Ja det är kanske ett alternativ. Men är en viss charm med bankfack. Har haft i över 10 år. Får kanske börja rotera lite mer klockorAlla bankfack är snart historia tyvärr. Det är bara en tidsfråga. Varför inte lagom stort kassaskåp som bultas fast i golvet? Jag är ingen samlare utan roterar endast ett fåtal klockor, men så hade jag gjort om det varit aktuellt. Min bror bor i hyresrätt och förvarar sitt hagelgevär i ett fastbultat vapenskåp i en garderob, det har inte varit några problem med hyresvärden.