Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man måste även träna golf. Annars blir det inte mycket gjortGolf?? Frågan gällde ju träning!
OnT, självklart sitter klockan på vid träning. Vid styrketräning blir det klockan för dagen, vid annan träning blir det Suunto.
![]()
Bra genomfört! Det är väl exakt det där G-Shock är ämnat för.![]()
Allt går ☺.
följer även med in i duschen och bastun efter
Bastun? Läst om för många klockrelaterade olyckor där vätska trängt in under bastubad med dyra reparationer som följd för att jag skulle våga!jag har den på vid träning/bastu/bad/jobb
En klocka som inte är vattentät tar uppenbarligen in vattenBastun? Läst om för många klockrelaterade olyckor där vätska trängt in under bastubad med dyra reparationer som följd för att jag skulle våga!![]()
"Såg en Volvo på vägen idag, någon från KS månne?"Såg en SMPC på gymmet idag, någon från KS månne?
Brukade köra med Sinn U1:n på länk på högerarmen, men efter ett tag började folk titta så konstigt...
![]()
Använder ingen klocka när man tränar. Finns klockor på gymmet behöver inte visa upp min klocka på ett gym. Finns andra forum för det!
Hade jag nu haft en betydligt mycket dyrare klocka så hade jag säkerligen skött den på ett annat sätt.Bastun? Läst om för många klockrelaterade olyckor där vätska trängt in under bastubad med dyra reparationer som följd för att jag skulle våga!![]()
Hur mycket vi klocknördar än vill tro det så bryr sig inte gemene man om klockor. Räcker att läsa tråden om "Vilka klockor har dina kollegor". Lättare att räkna inlägg i stil med "På sin höjd DW" än "Dyrare än 10k klockor"."Såg en Volvo på vägen idag, någon från KS månne?"![]()