• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur mycket kan man pruta?

Mic1

Rolex
2-Faktor
Hur mycket tror ni man kan pruta för en omega speedmaster Professional? Listpris 52 300 hos Eriksson urhandel i Stockholm. Såg en medlem som sålde sin i köp och sälj, han hade betalat 41 500 för den hos just denna handlare i april detta år. Är det möjligt för mig med tro?
20-25% rabatt på Omega är väldigt vanligt, nästintill standard skulle jag säga. Rob körde väl 25% julrea på dem varje år om jag inte missminner mig och därmed blev det lite av en standardrabatt
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
20-25% rabatt på Omega är väldigt vanligt, nästintill standard skulle jag säga. Rob körde väl 25% julrea på dem varje år om jag inte missminner mig och därmed blev det lite av en standardrabatt
Beror dock helt på modell og butikk. Det känns også som de fleste ADs har blitt veldig mycket hårdare på rabatt på lättsålda Omega modeller senaste tiden.
Var innom två ulike ADs i Stockholm innan sommeren og fikk 0% rabatt även om jeg hadde kjöpt klockan direkt, men 10-15% var möjligt hos en tredje beroende på modell.
 

Uret

Cartier
Hur mycket tror ni man kan pruta för en omega speedmaster Professional? Listpris 52 300 hos Eriksson urhandel i Stockholm. Såg en medlem som sålde sin i köp och sälj, han hade betalat 41 500 för den hos just denna handlare i april detta år. Är det möjligt för mig med tro?
Skriv att du såg vad han hade lagt och komma om du kan få den rabatten också.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Hur mycket tror ni man kan pruta för en omega speedmaster Professional? Listpris 52 300 hos Eriksson urhandel i Stockholm. Såg en medlem som sålde sin i köp och sälj, han hade betalat 41 500 för den hos just denna handlare i april detta år. Är det möjligt för mig med tro?
Du får nog lägga till ett par tusenlappar i alla fall
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Hur mycket tror ni man kan pruta för en omega speedmaster Professional? Listpris 52 300 hos Eriksson urhandel i Stockholm. Såg en medlem som sålde sin i köp och sälj, han hade betalat 41 500 för den hos just denna handlare i april detta år. Är det möjligt för mig med tro?
Om du menar min avslutade annons så har du missuppfattat det hela. Jag köpte den inte från AD utan privatperson. Skriver att den är uttagen ett visst datum men inte att jag har plockat ut den.
 

Dafi

Cartier
2-Faktor
Misstänkte det men ville se va proffsen sa!! Fick ca 8-10% på alla ställen jag va inne på så kändes som det var det de ger på den modellen.
Mycket har ju hänt på tre år och kronan är starkare. Vad bör man satsa på för rabatt på stapelvaror från IWC, typ Mark XVIII? Listar runt 52-54 i Sverige just nu.
 
Topp