Kniven
Basic
Ungefär så här.......
Jag ger upp!
Loggar först in igen när jag har över 50st....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ungefär så här.......
Ser bra ut, tycker dock din fru verkar lite väl stygg som tvingar dig att ha dina ögonstenar i en skrubb.Ungefär så här.......
Ser bra ut, tycker dock din fru verkar lite väl stygg som tvingar dig att ha dina ögonstenar i en skrubb.
Bilder kommer senare när jag står i "skrubben"skrubb??? ...det är Malmö... ...det är finrummet...
just kidding, stabil samling!!! ...skulle vilja se mer av Omega Dynamicsen
Ungefär så här.......
Jag har misstänkt att det fanns ett näst intill outsinligt förråd att välja blandUngefär så här.......
Ungefär så här.......
Det räckte inte med en Aston Martin alltsåUngefär så här.......
skrubb??? ...det är Malmö... ...det är finrummet...
just kidding, stabil samling!!! ...skulle vilja se mer av Omega Dynamicsen
Grym samling!Tack! här kommer dom NiklasArvid (Skitbild Sorry)
Tack! Undrar var man kan hitta ett sådant ex?Grym samling!
Försök hitta en med blått och silverfärgad "mellanring", riktigt fina! Finns ju även en med daydate
Tror jag skrev lite underligt, ändrade min text ovan. Brukar dyka upp på ebay.Tack! Undrar var man kan hitta ett sådant ex?
Riktigt fint!Like so:
Riktigt fint!
Sjysst GMT du hitta
Tack, snälltTror jag skrev lite underligt, ändrade min text ovan. Brukar dyka upp på ebay.
Tänkte på denna:
http://forums.watchuseek.com/f20/omega-geneve-dynamic-question-354346.html
Står om alla modeller i pdf:en jag länkade, finns en del att hitta! Speciellt den med 300ex avTack, snällt
Tack!
Ja, jag är väldigt glad för den!
Kör du Pohls avatar?
Eric Pohl har kört med den i alla år.Är inte riktigt med nu. Men det är läge att byta alltså?
Fin fin samling! JLC, Heuer och pepsi! Bara den trion räcker långt IMHO, men mer vill ha merBarnen somnade tidigt så jag fick tid att pyssla med klockorna.
Denna vecka hittade Datejusten in. Boxen är relativt ny med plats för sex klockor. Målsättningen är att det ska räcka då jag inte ser mig som en samlare, snarare brukare.
Jag kan se tre av mina gamla klockor där Jag kan med all säkerhet säga att dem har det bättre hos dig!Ungefär så här.......
Bantat ner samlingen till en trio.
Den där Lemanian gillar jag